10.10.11

seneler sonra ilk defa

Sürekli ben hasta olmam ben hasta olmam diye hava atan bir şahsiyetimdir.
En son bursa'da hasta olmuştum sanırım kaç sene evveli hatırlamıyorum bile.
hastalığın; vicudun sorumluluktan kaçışı- olarak okumuştum biryerlerde sanırım ozamanlardan beri hasta olmuyorum.

geçen sene özellikle kursa gidip gelirken herkezler sümüklü salyalı dolaşırken ben hasta olmam diye iyi fors atmıştım haa.
neyse ki olmadımda.
son dönemde hakim olma telaşının yanına hiç akılda olmayan işler düştü ve aniden iş başvuruları yapmaya başladım.
banada başvurdular. böyle olacağını tahmin etmiyordum açıkçası..
neyse o başvuru senin bu başvuru benim derken kabul edildim ve başlamaya hazır şekilde bekliyorum.
mülakata gidiyon yarım saat sonrası sürüyor 2 hafta anasını satıım.

neyse bundan sonraki hayatıma hakim olana dek denetim uzman yardımcısı olarak devam edicem.
denetim uzmanı olamadan büyük ihtimal hakim olacağım için yardımcılığında kalacağımı düşünüyorum.
ama ne olur ne olmaz belkide işi çok severim hakimlikten vazgeçerim dicem ama ı ıh hiç sanmıyorum
denetmenlik bilenleriniz varsa oldukça yorucu bir iştir.
özellikle ilk dönemlerinde aldığın eğitimler hem bişeyleri örenme hem bişeyleri uygulama zartzurt oldukça stresli ve  mesai saatleri belli olmayan gecenin körlerine kadar çalıştıran şehir dışıdışılarına dışlayan bir sektör.
ama karizma bir sektörde olmasından müteveellit denetmenliği seçtim.
bilirsin karizmatik bir yapım vardır fdjghkdjfg

çok şükür uzunda sürmedi 3. iş görüşmemde kabul edildim.(burada şunu belirtmek istiyorum. ilk iş görüşmesi umduğum gibi değildi ben istemedim, ikinci iş görüşmesi sanırım çok sevebileceğim bir işti ama ücreti baya bi fazla tuttum onlara çok geldi 3. sünde artık olayı sökmüştüm ve istediğim oldu :D )

neysem vicudum bundan mı korktu nedir dün bir hasta olmuşum bir hasta olmuşum ki sorma

aslında öle abartılacak bişide yok haa midem bulanıodu azcık sonra etlerim dökülüyodu falan uyudum bende tüm gün.sonra bi ara camı acayım die cama uzandığımda midemin tüm günkü bulantısı öyle bir gazladı ki..............

artık gerisini anlatmıyım.
neyse kusunca rahatladım falan bu sefer ateş bastı yanıorum ama aynı zamanda üşüyorum.
bildiğin hasta oldum yeaa anam saolsun terletti hap map bugün iyiyim sadece bir sorun var.

sabahtan beri karnım gorul gorul ötüyor ama cırcır olmadım.
sabahtan beri 5 kere hıçkırık tuttu.
sabahtan beri kulaklarıma basınç uygulanıyormuş hissiyatı  içerisindeim.
bu hastalığın devamı niteliğinde mi bilmiyorum ama..

işe başlamaktan bu kadar korktuğumu bilmiyordum açıkcası

                                                         hayırlısı neyse o olsun sağlıcakla kalın
                                                                     herşeyin başı sağlık
                                                                 ayrıca hıçkırık iğrenç bişi


bloğu yazdığımın 9. dakkasında 6. hıçkırığım başladı nanet osssunnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 yorum:

Lütfücüğüm dedi ki...

önce geçmiş olsun diyorum. sonra ne olduuuu? demek istiyorum. o ne oldu soru anlamında değil. alaycı bi ne oldu o..

zilyar senedir hasta olmam filan havaları... her şey bi virüse bakar.

Bayan İK dedi ki...

saol lütfücüküm.
vallaha istediin alaya alabilirsin hatta bölüğe de alabilirsin her sabah
nizamiyeden girdik içeriiiiiiii salla kolları çek dizlerii şarkısını söyletsen yeridir yani

jsdhkgjfhkjhdgsdfg
karnım hala gorulduyor birdaha büyük konuşmuyacam abi ne konuştuysam sıra sıra başımda mınamına

kirazlı sakız dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun.Bir an önce iyileş :) Hıçkırık benim de korkulu rüyam.Geldi mi gitmek bilmez :)

Bayan İK dedi ki...

ah teşekür ederim kirazlı sakızcığım :)
evet iğrenç bişe hele böyle bombardımana tutulmak daha fena bişi
allah kimseye yaşatmasın
çin işkencesi kıvamında bişi yani

Ömer dedi ki...

geçmiş olsun,acil şifa diliyorum. bu arada biraz geç oldu ama ağır algılıyorum ben. hoşgeldin.dönüşün için.

Unknown dedi ki...

canımm sevgili denetim uzman yardımcım yirim seni :)
kendine çok dikkat et ama olmadı gelip ben çorba yaparım sana :) kocaman öptümm

Adsız dedi ki...

önce geçmiş olsun her ölümlünün başına gelen şeyler, bu da geçer :) sonra hayırlı olsun yeni işin, başarılar dilerim :)

Bayan İK dedi ki...

ömer;
teşekkürler dostum :)

muyurtum benim;
sen böle konuşursan dayanamam çorba yerine ben de seni yerim hiç düşünmem söliim yani :))

hayalhanem;
her ikisi içinde teşekkürlerim efem:)

MadamB Fashion dedi ki...

bende o kişilerdenim aaa ben asla zhasta olmam. Henüzde olmadım hadi bakalım nazar değmez inş :)
madambfashion.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...