15.10.11

şaplak atmak; damarlarımdaki asil kandan.............

dişiyim.
gencim güzelim seni üzerim kıvamında bir kızım yani

hayır ne bileyim böle erkeksi tavırlarımda pek yok.böle sokakta orda burda görürsünüz ya erkek gibi yürür erkek gibi konuşur eli ayağa erkek gibi hareket eder..
öle bir kız olsam dicemki evet herşey normal
ama öyle değil.
zaman zaman civelek, zaman zaman fingirdek, bir kız olabiliyorum.
haa evet kabamıyım. bazen..mm belki bazenden biraz daha çok olabilir ama napacan beni de allah yaratmış işte..

atacak halimiz yok.
neyse demem şu ki tüm bu özelliklerime rağmen kadınları seviyorum. böle ne bilim ellemeyi okşamayı sdjghjhfdskjdghfd


lezbiyen değilim daha önce gayet başarılı ilişkiler yaşadım.
zaman zaman düşünmedim değil lezbiyen olabilirmiyim gibilerinden ama lezbiyenler erkekler ilgi duymaz
ben gayet duyuyorum yani :))
bisexüel olabilirmiyim dedim ama benim kadınlara olan ilgim cinsellik üzerine de değil..
kadınlar yumuşak yaratıklar olduğundan mıdır nedir onlara vurarak sevmeyi seviyorum..
mesela bursadayken ev arkadaşlarımın popolarında el izlerim oluşmuştu..
ne bilim etli butlu hatunları sıkarak mıncırarak sevmeyi seviyorum.

gel git sürekli şaplatıyodum.
şimdi öle ortam olmuyor tabi olsa gene yapıştırcamda ı ıh...

o popoya şaplak sırasında karşı tarafın ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy die bağırmasından tut elimin popoyla teması sırasında verdiğim acı vs bana bir haz veriyor ki sorma arkadaş :D
ne kadar canı yanarsa okadar hazlanıyorum keyifleniyorum.

şimdi tam eski popo günlerini özlemişken muhteşem bir oyunla o günleri yadediyorum..
ben hiç bi oyunda bu kadar haz aldığımı hatırlamıyorum.
daha önce stress atmak için oynamıştım bu oyunu ve hakikatten muhteşem stress atmıştım.

şimdi tekrar denk geldimde sizinle de paylaşmak istedim.
kadının poposuna hızlı vurabilmek adına mausun alanını genişlettim.
böle çaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die vurup alabileceğim en yüksek puanı almak için girdiğim yüz mimiklerini görsen artık bilmiyom hakkımda neler düşünmeye başlarsın:DD

muhteşem!!!!!!!!!!!!!


tıkla dene de gör!!!!!!!!!!!!

11 yorum:

Nini Nileud dedi ki...

Şapşal:)))
çok eğlendim okurkenn

Bayan İK dedi ki...

hihihihih

muah:)

ry dedi ki...

uykumu aldıktan sonra uzun bir yorum yazacağıcam.

ry dedi ki...

hayret! bizim okuldan böyle sado mazo çıkmazdı. Bir kadının başka bir kadına şaplak atması ve şaplağı yiyen kadının ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy diye bağırması çok tahrik edici olabiliyor ama başkasının acısından zevk almak saditçe. iyi ki ünide senle tanışmamışız :))

bir kez daha düşündüm de topuklu çizme, deri giysi, kırbaç; sadit madist en çirkin kadını bile baya seksi gösterebilir.

oyun güzelmiş ama gerçeğinin yerini tutar mı hiç? üstten vurmuyor, alttan vurmuyor, seri vurmuyor, jöle gibi titretmiyor.

Bayan İK dedi ki...

dkjghdkjfhjgh
sen tam bir pisliksiin yemnediom :))

benim amacım burada fantazi dünyanı genişletmek falan değildi, sadece masum bir oyundan bahsetmek istemiştim.

hayır abi :) yemnediyorum söylediklerini uygulyan bi adam olsan ya da ne biliim hakkaten söylediğinin adamı falan olsan annıcamda, senin gibi saf..............
temiz......................
efendi......................
nazik kibar vs ne varsa olan bir adamın bunları demesi

beni çok korkuttu içinde yatan pis sapığı uyandırdığımı düşünüyorum tam şoan:////

aman allahım!

ya o değilde excel örenmem lazım bana daha çok adres lazım aydınlat beni.
pis sapık!

ry dedi ki...

öncelikle dönüşün çok iyi oldu. yorum yazacak kişi bulmakta zorlanıyordum.

dexter gibiyim allah canımı alsın. saf, temiz, efendi, nazik, kibar görünüyorum ama hem pislik hem sapığım :D

korkulacak biri değilim yaa. tertiplerime sorabilirsiniz. hem havlayan köpek ısırmazmış. anca şaplak atarmış.

excel uğraşarak öğreniliyor. http://www.excel.web.tr/index.php bu forumu incele. dersler var, uygulamalı örnekler var. sorular ve çözümler var. faydası olacaktır.

Bayan İK dedi ki...

son pragrafın..
işte sen busun

gerisi tırıvırı
türübünlere oynamaktan vazgeç sayın ry!

ry dedi ki...

ama beni tribünler yarattı :P

efendi gibi edepli konuşunca kimse sallamıyor ki. o yüzden edepsizliğin dibine vuruyorum.

Bayan İK dedi ki...

:/
insanı zorla edepsiz yapıor bu türübünler.

kaka türübünler
çiş türübünler

ry dedi ki...

tribünleri daha edepli kadınlar oluştursun istiyorum.

Adsız dedi ki...

puhahaha, iç gıcıklayıcı bi yazı olmuş, tam uu beybi modu :) yalnız karşı taraf bundan haz almıyorsa sıkıntılı bir durum üstelik çok bencilce :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...