24.6.11

kanlım ;sivrisinek

yazın gelmesiyle birlikte ortaya fırtlayan bu yaratıklardan ben dahil nefret etmeyen yoktur zannımca...

son zamanlarda kendimi irdelemeye kalktığımda- monologlarım olsun dialoglarım olsun- şunu farkettim..

bi çok şeyden nefret ettiğimden bahsediyorum.
mesela gök mavisinden
bu renkten nefret ediyorum
peki neden?
aha tam bu soruyu sorduğumda tam bir hıyar olduğum geliyor aklıma.
abi gök mavisi isimili renk tonu sana naaaptı
neden nefret ediyorsun ondan
falan diye geçirdim monolog halindeyken

daha sonra bu tarz şeylerde hep dikkat etmeye başladım
günahsız bi çok şeyden nefret ediyorum.
şimdi bunlardan bahsetmiyeceğim tabi... zira konum günahsız nefret ettiklerim değil..

nefret etmeyi hakkatan hakeden bir yaratıktan bahsedicek olmamdır.

sinekler.
kara sinekleri severim.
onlarından itici bir çok yanı olsa da bana sempatik gelirler..
bazılarının renkleri çok güzel oluyor.
görüş açıları çok geniş onu da seviyorum
tipi falan işte..

neyse konum kara sinekler de değil

konum sivri sinekler.
ve insan vicudunda ne kdr alakasız yer varsa gidip orayı bulup, sokmaları emmeleri vs ne b*k yapmalarıysa işte..

senenin ilk sinekleriyle bi kaç gün önce karşılaştım.
gece yatağıma geldi.. çok münasebetsiz olduğunu bunu yanına komayacağımı benim namuslu bir birey olduğumdan falan bahsettim lakin sinek işte ne kdr anlarki..

anlamadı.
abi gecenin bilmem kaçında bir insanı o tatlı uykusundan uyandırabilecek ve odanın içinde dışarıdan bakıldığında horon mu tepiyor sek sek mi oynuyor diye insanların kafalarını karıştırıcak görüntülere maruz kaldıracak kadar kuvvetli bir şey daha görmedim ben şahsan.

eline bulduğun gazete havlu tişört ne varsa onu o an ezip kanını çıkarabileceğin ne varsa
var gücünle kullanıp huzurlu uykuna devam etmek istersin

böyle bir nefrettir işte bunlara duyulan nefret.
tam bir kanlı cinayetidir bence bu
kanını emer ve onu öldürene kadar rahat bir hayat süremez olursun.

zira vicudunun en dokunulmayacak yerlerine gündüzden özenle işaretlemişçesine gece çalışmalarında kolay ulaşır.
misal;
ayak parmaklarının arka pompik kısımları
misal;
ayağının arka köprü kemiğinin tam üstü!
misal;
diz kapapının tam arkasında bulunan yımışak eklem bölgesi
misal;
elinin serçe parmak ile bilek arasındaki tam ıssırımlık tombik yer
misal;
ayak parmaklarınla topuğu arasındaki yan pompik kısımları

neden ha! neden!
benden ne istiyorsun allahın cezası!

sen nasıl bir yaratıksın
senden nefret ediyorum anlıyormusun
senden tiksiniyorum.

8 yorum:

ry dedi ki...

bu ortak düşmana karşı tüm dünya milletleri birleşmeli!

Xibalba dedi ki...

konudan konuya geçerim derken seni ciddiye almalıydım.mal oldum okurken sivrisinekten,mavi gökyüzüne sonra karasinek falan derken az daha ana konuyu unutuyordum:D o değilde ben hala * ayak parmaklarının arka pompik kısımlarını hayal edemedim o nasıl bir tanımlamadır:)

bayan mikrop dedi ki...

sen kısaca ry;
yok anam naparsan yap kökünü kurutamazsın raid e dava açmayı düşünüyorum..
insanlara vaadlerde bulunarak çeşitli umutlarıyla oynaması esasında

bayan mikrop dedi ki...

xibalba;
hehehe çok tatlıdır orası yea
ayak parmaklarının alt kısmı işte bele pompik pompik durur yaaa

yani benimkisi ele duruyor diğer insanlarınkini bilemicam
ulaşabilsem hep öperim ama öncelikle lastik kadın unvanını almam gerek:)))

ve oraya ben ulaşamazken o lanet sineğin ulaşıp üstüne üstlük oradan kan çekmesi beni fitil ediyor!!!!!!!!!!!!!!!!

anlıyormusun beni ha

Xibalba dedi ki...

şu ana kadar ayak parmağımın senin deyiminle pompik kısmından ısırılmadım hiç heralde senin pompikler baya dikkat çekiyor:)

bayan mikrop dedi ki...

:))
valla ben her sinek döneminde en az bir kere maruz kalırım vicidimin o kısmından saldırıya

aman ısırılma ztn zira çok gıcık ayakkabanınn içinde kaşıntı tutuyor çıldırıyorsun falan

Mia Wallace dedi ki...

hahaha :D ya şu yazı tarzına bayılıyorum anlatamam sanna!

ayrıca sineklerdne nefret ediyorum nefreett!!

bayan mikrop dedi ki...

hihıhuhahehohühö:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...