24.2.11

nanet perşembe!

Kpss ye son 4 ay kala geçmiş 5 ayımı belli başlı siktiriboktan sebeblerinde etkisiyle heba etmemden kaynaklı daha bir gaz şevk efenime söliim hırs efenime söliim zart zurt şeklinde verimli geçirme telaşı içerisindeyim.


Bu sınav benim için oldukça mühim, aslında bu sınavla değil benim işim tam olarak.. ondan 4 ay sonra yapılacak idari yargı hakimliği sınavı asıl hedefim.Amma velakinn cümmbür cemaaaaaaaatin pek hoşuma gittinnnnnnnn sennnnnnnnnnnnnnnnnn demicem tabiki :) amma velakin diince aklıma o şarkı geldi.Sözlerini atmış bile olabilirim, neyse amma velakin bu önümdeki 4 ayın sonundaki sınavı da kazanmam lazım.
4 ay bazılarına göre çok uzun bir süre gibi görünsede, benim gibi sonradan ders çalışmaya başlayanlar için geç bile kalınmış bir süre olarak kabul edilebilir.
Ne yaptın yaptın! onlarca konu, hukukun tonlarca alanındaki en ücra köşelerinden çıkan soruları kaçırmadan yapabilmek, iktisadın özellikle mikronun konuyu okuduğunda haaaaaaa çaktım lan ben tamamdır! diyip sorularını çözmeye koyulduğunda bu ne lan! diye apışıp kaldığın bir sınav.
Muhasebe ve maliye de bir okadar var yani!

Neyse bunları düşünerek napıcam lan ben demek yerine oturup harıl harıl çalışma kararı aldığımdan bu yana ki bu yaklaşık 3 4 haftaya tekabül ediyor:) bişey farkettim.
Gerçekten zor bi sınav bu sınav.
Gerçekten çok ciddi özen göstermelisin.
Onu sevmelisin okşamalısın.
Sırtını döndüün anda çokta fifi diyip gidecek pozisyonda duruyor karşında.

Ve ben böyle zor bişeyi elde edebilmek için seneler sonra (teeeeeeeeeeeeeeeeeeeee öss döneminde yaptığım gibi) ders programı çıkardım.
Günlük 8 saate dayanan bir prgram.
Peki nası işliyo bu program?

Pazartesi
günün en güzel günü arkanda biraktığın bir haftasonu harıl harıl ders çalışan insanların sana vermiş olduğu hırsla birlikte pazartesi sabahtan akşama kdr kısa aralıklarla 10 saate kadar ders çalışabiliyorum.
Haftasonun tekrarını falan yapıyorum böle konular taze beynin pırıl pırıl. Anlıyorsun haliyle her okuduğunu.. anladıkça daha da bir gaza geliyorsun.

Salı
günü başlıyorum aptal aptal geçirdiğim 5 ayın cezasını çekmeye geçmiş konuların tekrarı.. salı günü hukuk çalışıyorum. uy hukuk yerim onu ben kpss nin en zor dersinden biri olsada seviyorum. hepsi aslına  bakarsan bir genelkültür niteliğinde sokağa çıktığında diğer insanlara oranla hukuksal haklarının ayrıntısına kadar farkında olma sonucu vermesi dersin çalışma koşullarını hafifletiyor.
Salı günü de pazartesiye oranla daha az çalışıyorum ama verimli geçiyor.

Çarşamba
günü maliye tekrarı yapıyorum.bu konuda benim üniversite hayatımın büyük kısmını kapsadığı için hepsi tanıdık konular vergi borç kamu harcaması  bütçe zart zurt.Çarşamda da salıya oranla daha az çalışsamda verimli geçiyor.

Perşembe
günü en tiksindiğim dersle yüz yüzeyim.İktisat!
artık haftanında yorgunluğu yavaş yavaş kendini gösteriyormudur nedir bugünüm en verimsiz en boktan gün olarak akıp gidiyor.İktisadıda sevmiyorum zaten arzlar talepler IS LM ler ıyyyyyyyyyyyyy kusacaaaaaaaaaaam ha! haftanın en az ders çalıştığım günü bugün oluyor sanırım.

Cuma
günü ise muhasebenin eğlenceli hesaplamaları az buçuk olsa artık tükenmiş olan enerjimin son demleriyle son buluyor. Bu güne geldiğimde günlük çalışma saatim perşembeyi sayma onda daha az 4 e falan inmiş oluyor.


Sonra akşam kursa gidiyorum.
Millet harıl harıl ders çalışıyo, anam diyorum duygu! kendine gel danalara dön ders çalış.
Cumartesi sabahın 7sinde kalkıp kursa kütüphaneye girip o gün ne işliceksek onların geçmiş konularına bakıyorum , akşamında da kurstan çıktıktan sonra o gün ne işlediysek onların tekrarını yapıyorum.
PAzar da aynı şekilde  geçiyor.
Bu iki gün gerçekten olağanüstü düzeyde verimli geçiyor benim için.Sabahın 9undan akşamın 9 una kadar sürekli dersle yoğurulmuş bir beyinim oluyör. Mağduriyetliğimden kurtulmuş hissediyorum kendimi.
Sonra kendimi harikulade hissediyorum.
PAzartesi oluyor ve gene aynı gazla başlıyorum çalışmaya ... taki perşembeye kadar:/

Bu bir kısır döngü haline geldi ve sanırım yapmam gereken en tiksindiğim ve en çok çalışmam gereken ders olan iktisadı salıya almak. hukuğuda perşembeye belkide böylece şu perşembenin nanetinden kurtulmuş olurum haaaaaaaaaaaaaaaaa!

of geçsin şu 4 ay sonra ben kazanayım sonra pis fesat benim başarısızlığımı 4 gözle bekleyen bütün herkeze
merak ettim ne çıktı dediklerinde
nah çıktııııııııııııı nah çıktııııııı nah nah çıktı nah çıktııııııııııııııı
yermisin? :)

şarkısını söyleyeyim oy ne güzel bir haz olur veryeeeeeeeeeeeeeee:)

buyrun efem şimdiden duymak isteyenler için ankaralı turgut sizlerle :()))))))))

4 yorum:

alprarz dedi ki...

bari hakan pekerin şarkısınıda koysaydın asdfasdf
perşembede bitti haa hadi iyisin :D:D

alprarz dedi ki...

bu haftaki perşembe gününüz hayırlara vesile olur inşallah.allah sizi perşembenin gazabından gazozondan korusun

bayan mikrop dedi ki...

bak yöntemi değiştirdim işe yaradı sorun perşembe de değilmiş sorun iktisattaymış aslında.. haftasonuna doğru iktisat çalışmak sakıncalıymış bu hafta anladım bundan sonra salı çalışacam iktisat :)))

alprarz dedi ki...

demek ki artık perşembe değil salı günleri buraya yorumlarımı yapacağım.her salı burdayım haftaya salı görüşmek dilğiyle.yağ bakkalda gidin alın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...