9.10.12

bok



Yemekten, içmekten yatmaktan kalkmaktan uyumaktan sıçmaktan gezmekten tozmaktan arkadaşlarımla vakit geçirmekten gülmekten ağlamaktan, limonlu salatalık yemekten,giyinmekten kuşanmaktan ,takıp takıştırmaktan beğenmeyip çıkıştırmaktan,alışveriş yapmaktan hiç bişeyden ama hiç bişeyden kuruş zevk almadığın oldu mu?

vallaha olmasın arkadaş inanılmaz zırtı bişey.
Allah kurtarsın beni inşallah.


**Abla seni seviyorum bu yazıya denk gelirsen gülümsersin:)( kendisi bir süredir blogumu keşfetti ve yazılarımı gizli gizli okuyor da :))

9 yorum:

Nisa C. dedi ki...

ımm evet böle bir durum olduu hatta şuan :((

Mia Wallace dedi ki...

allah kurtarsın mikropum benim de olmuştu berbat bi dönem!

ay ablaya sevgiler :D

♥ NeSLiNaMe ♥ dedi ki...

Belkide kötü dönemdesindir, her kesin kötü dönemi vardi bence belki seninkide bu aralardir. Insallah bu dönemi bir an önce atlatir ve blogunda girgir samata gülücük dolu postlarini okurum :))) hani kombin falan poslari yapacaktin ???

bayan mikrop dedi ki...

saol miacim inşallah bir an önce kurtarır.

nesliiiişşşşşşşşş; işte mevcut bu durumu uzun zamandır atlatamadığım için ne gırgırlığım üzerimde ne şamatam :/
ayrıca ne giysem şeysi yapmaya bile mecalim yok hiç bişey yapmaya halim yok enem kurtarın beniiiiiiiiiiiiiiii

♥ NeSLiNaMe ♥ dedi ki...

haha ay cok tatlisin sen yaa :) seni nasil kurtalarim bir önerin varmi :)))

Ablan dedi ki...

Kıymalı makarna yerkende mi zevk almıyosun ablacım :(

bayan mikrop dedi ki...

hahaha ablacımmmm :)))
ay evet yaa makarnayı unutmuşum sanırım onu yerken kendimden geçiyorum doğru :)

ZM dedi ki...

yaş kaç?

bayan mikrop dedi ki...

13 yaşındayım 7 de geçtim
uyar mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...