15.2.11

ben mevlana değilim

Nasıl bir oyunun içerisindeyiz?

Nasıl bir yalan dünyanın..
Gerçek dünyamın içerisinde mutluyken ben niye yalan dünyanıza çekiyorsunuz?
Ne istiyorsunuz benden?

Dün uğruna herşeyi yapabileceğin insanların bugün arkandan 40 takla oyun oynamasını nasıl hazmedebilirsin?
Gözlerim arkada kalmaz, güvenimi boşa çıkarmaz dediğin insanlar nasıl oluyorda böyle yalan oyunların içerisine girebiliyor.

Ben herkezi kendim mi zannediyorum.
Ben mi çok saf düşünüyorum.
Güvenimi boşa çıkaranlara kızarken, beni tanımıyorsun ben oyunun içerisindeki oyunum diyerek kendilerini nasıl yüceltebiliyorlar böyle?

"Ben seni sen olarak tanımıştım oyun içindeki oyun değil haklısın."
Seni hiç tanımamışım.

Nasıl bu kadar gaddar olabiliyor bu insanlar..
Ben birilerine pahabiçemezken birileri nasılda bu kadar ucuza satılığa çıkarabiliyorlar beni.
Bunları yaşayacak, hakedicek kadar kötümüyüm ben?


Nasıl beceriyorum tüm bunları?
Bir insan nasıl kaldırabilir bu kadarını..
Neden muhattap kalır böyleleriyle.
Neden darbe üzerine darbe yemesine rağmen kaçarak uzaklaşmaz oradan.
Neyi bekler?
Daha kötüsü ne olabilir?

Ben mevlana değilim.
Gel ne olursan ol yine gel diyemem!


Herkezi kendi yalan dünyasına, oyunlarına, hilelerine, kumarlarına bırakıyorum.
Nolur bırakın ben gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...