14.2.11

istemiyorum

uykusuz kalmak istemiyorum
yalan duymak istemiyorum.
söz almak istemiyorum.
hata yapmak istemiyorum.
cuma gününe kadar mükemmel olan hayatıma kaldığı yerden devam etmek istiyorum
keynesyen modellerle boğuşmak istemiyorum
evliliğin hukuksal hükümlükleriyle ilgilenmek istemiyorum
çevremde sınırlı ehliyetsizler barındırmak istemiyorum çok tehlikeliler
kan görmek istemiyorum.
kanamakta istemiyorum.
ayaklarım ağrısında istemiyom
yeni bir insanla tanışmak istemiyorum.
hayatımın bütün zararlarını 659 diğer olağan gider ve zararlar hesabına atarak kapatmak istiyorum.
zarar istemiyorum artık
huzursuzlukta istemiyorum
şapşal erkeklerle muhahattap olmak istemiyorum
salak kızlarla da öyle.
sürekli pişmiş kelle gibi yapay sırıtış atmak istemiyorum bu şahıslara.
bitane koyacam diye içimden geçirmek istemiyom
direk koymak istiyom bitane
ama ben nazik, kibar hoşgörülü sevecen pıtırcık  bir şahıs olduğum için yapmam öle şeyler
                                                                                oy



çıldırmaya az kaldı daksilim nerde!
uykum var yaa :/

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...