25.1.13

''Anlamadım Doğrusu''

Bebişim nasılsın.
İyisin işalah beni soracak olursanki son zamanlarda beni hiç sallamadığının farkındayım bu duruma hiç alınmıyorum inan amannnnn...sormazsan sorma be !

Çokta fifi ben sen sormasanda anlatma taraftarıyım.

Accık anlatıyım da içimde patlamasın sonra gaz yapıyor ortalıkta osssurmamak adına çok zorlanıyorum...

O değilde aklıma ne geldi bak, senin de hiç ossurmamak için kendini tuttuğun zamanlar oldumu, aslında tabiki olmuştur heryerde zartzurt bırakılmaz ama benim söylediğim böle karnına sancılar girer, geberiyorsundur gözlerin yerinden pörtlücekmiş gibi ten rengin falan değişir kan çekilir vücüdündan hissedersin. Heh öle bişi işte anladın sen bence beni.
İşte öyle durumlarda naap biliyon mu .

Tutmaya devam et :)
Zira bu kadar işkence çekmenin bir sebebi vardır elbet yoksa hıya değilsin.
Öyle bir betimleme yaptım ki direk gözümde canlandı yani :))

Neyse ben bunu anlatmıyacaktım. Ya böyle bişeyler yazayım diye giriyorum arkadaş sonra daldan dala ne anlatacağımı unutuyorum.

''Anlamadım doğrusu''
Bu kelime benim artık hayatımı süsyecek bir kelime haline geldi hatta öyleki bende kullanmaya başladım.

Benim sevgili müdürüm bişeye hafiften kızdığında bişeye takıldığında vs anlamadım doğrusu diyor.
Ama bunu okadar sık kullanıyor ki dikkatimi çekti :)
işte ben bi süre önce işe girdim tamam mı tabi senin bunlardan hiç haberin yok.
Soruyon mu sorsan söylerdim ama sormuyorsun çok vefasız bir insansın gözümden kaçmıyor değil.

Neyse bu işe girme mevzusunu vs sonraları anlatırım.
Çok geik ortamlar muhabbetler vs işe girdiğim günden itibaren şirketçe şu uyarıyı aldım.

A. Bey çok sinirli! sinirlendiğinde gözü dünyayı görmez zart zurt ,Halbüsem bana da tam tersi bir okadar tatlı narin bir kuğu gibi yaklaşıyor. Ben de seviniyorum yumuşak başlı falan diyerekten.

23 ünde doktora gitmem gerekiyordu çok önceleri izin almış her şeyi ona göre planlamıştım falan, o günde erken çıktım dolayısıyla neyse hallettim işlerimi falan dönüyorum.

Metrobüs kullanıyorum genelde ve gene öyle yaptım ve metrobüse bindim.
Anam binmez olaydım bir herif ben hayatımda daha önce hiç böyle güzellikte bi adam görmedim.

Adam resmen kalemle çizilmiş dedim tee anasını göre göre böyle bi ortamda görürsün zaten, neyse metrobüse bindiğim gibi ilk gördüğüm oydu. Sonrasını hatırlamıyorum dermişim fdjhgkjdhf

Yok hatırlıyorum merak etme, neyse o da bana bakıyormuş meğersem velasıl göz göze geldik benim o an bayılasım geldi. Evet hakikatten adama bidaha bakamadım.

Bikaç kere yeltendim ama okadar güzeldi ki bakmaya doyamamak tabiri aha bunun içinmiş dedim.

Herif resmen kusursuz diyorum içimden açsam mı kollarımı gitme desem mi falan smfdjhgkhf
yakındık birbirimize en son metrobüsten inerken baktı bende ona baktım o da bana baktı ben daha fazla bakamadım. Yemin ediyorum daha önce böyle güzel bişey görmedim resmen bu yüzden bakamadım yani fdjhgkdsjkghfd

Neyse şimdi buraya niye geldim anlıcaksın.Sabret accık ve okumaya devam et.
indi o çok şaşkınım bir insan nasıl bu kdr yakışıklı olabilir, hani herkezin hayalinde bir profil olur ya kaşı şöyle götü böyle aynen o profildi yani neyse tanışamadığıma üzülüyorum. Kahroluyorum resmen. Ben de mi inseydim lan falan diye düşündüm yani o derece mdfjhglkdf(şaka şaka)

Neyse ben kendimi toparlamaya çalışıyorum falan. Müdür aradı beni bende sanıyorum ki pamuk adamım bana nası geçti doktorla işin vs güzel şeyler sorcak  :) bokuma açtım efendim diye Duygu Eksik Gün Bildirim  formları nerde dedi ben orda bi zonkladım.

Yutkundum. eeee ııııııı A. bey ben onları hazırlamadım ki.
--Nasıl hazırlamadın
-Ben son günü yarın diye biliyordumm
--Duygu nasıl yaparsın bunu diye beni bir haşladı anaaaaaaaaaaaam yani

Ne çocuk kaldı ne kurduğum hayaller ne bişey herşeyin içine etti ve kapattı telefonu.

'24 Ocak Doğum günüm. Yani dün, inanılmaz gergin bir ofis müdür kükremiyor ama dişleri hazırda bekliyor falan ....... Savunmamı falan yapacam hazırladım, girecem dikelecem karşısına A. bey Ben bilmiyordum son günü vs  10 senelik çalışan gibi davranmayın bana falan ama yemedi gerçekten.

İğrenç bir doğum  günü Arkadaşlarım arıyor açamıyorum.
İşler boka sarmış cezalar zartlar zurtlar havalarda uçuşuyor.
Ve ben dün gece saat 11 de eve geliyorum. Mesai yapmışım bokum çıkmış

Ne güzel çocuğu düşünecek hal kalmış ne nefes alacak kulakburunboğaz.
Belki de hayatımın en sittirik doğum gününü yaşamış olabilirim emin dei-ğilim belkide önümüzdeki yıllarda daha sittiriklerini görecem :)

Anormal derecede sinirli bir patronum var.
Ama bak anormal derken yumuşatmadan söyleyeceksin yazıldığı gibi.. Kendisi kendini öyle tabir ediyor.

Duygu Anormal derecede sinirliyim jdshkghdjfhg.
Hay senin sinirine biz neyiz biz de sinirliyiz hayır sana sinir yapamıyorum orası ayrı ama sinirliyim yane.!!

Zaten mis gibi çocuğu da kaçırdık teee eeaaallleeaam yeaaaaaaaaaaaaa ef!

Sıkıldım ne anlattım lan ben. Bu sadece son 3 günüm ha daha neler oluyor da ne muhabbetler inan yaşamaya mecalim kalmadı.

Hayatımda heyecan kalmadı. Sadece nefes alıyorum sanırım şu sıralar onun dışında bokum gibi..
Para kazanıyorum. Kazandığım parayı harcıyacak vakit bulamıyorum ben de hepsiyle altın alıyorum :)))
Allahım o Çocuk çok güzeldi yaaa işalah bidaha görürüm bu sefer açıcam kollarımı ve gitme diyecem yani yeminlen diyecem. Bu sana şimdi lise tribi gelebilir ama ben artık 26 yaşında kartlaşmaya yüz tutmuş bir hatunum dostum. Lise çağları olaydıda o triplerde olaydım keşke belkide kartladığımın belirtisidir bilemiyorum:)) Kendisinden bahsedildiğinden bir haber ne bok yiyordur acaba şimdi :))) kjhdfjhkgjfh lan hakkaten mala bağlamaya başlıyorum. Tmm cıvıtmıyacam daha fazla öhömmm !
-----------ben gerçekten daha önce öyle birini görmedim. Yani bu anlatılmaz ve yaşanır gördüğün anda zonk diye kaldığın zaman  aaaaaaaaaaaaaaa duygu söylemişti dersin. Hade gene iyisin önceden söylüyorum hazırlıklı ol diye:) lan hala onu anlatıyorum teee   aaallaaammm.

Nesse ben gidiyom ya bugün de mesaideydim 10 da geldim eve bu hafta sonu camış gibi yatmayan en adi manda yavrusu olsun.

öpt.
kib.
by

8 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

oha lan kitap yazaymışım daha iyiymiş :)))))))))))

foondah dedi ki...

öylesi anlaşılmaz yaşanır diycem çohkötü olcak, karadır kaşların ferman yazdırır desem iiyice çığrımdan çıkcam, bi yandan da demiş bulundum uff bu metrobüs/metro/otobüs yakışıklıları nerlerdeler hangi duraklarda inerler niye inerler inmesinler ühühühhhoooo

bayan mikrop dedi ki...

haha bence de inmesinler bütün gün ilk durak son durak arası seyahat edilir yane :))

tu.gü. dedi ki...

o çocuk bendim :(

kadere bahele buraada buluştuk ama osurmak mosurmak muhabbetlere bak.

kurduğum bütün güzel hayallere toki diktin.

neyse merhaba :/

bayan mikrop dedi ki...

hahaha

hakkat ya keşke sen olaydın.
Ama şu erkeklerin kızlardaki ossurmak vb boşaltım sistemlerine karşı olan tiksiniyeti beni şaşırtıyor anlamıyorum doğrusu tu.güüüüüüü
jhgjhg:))

Merebe hoşgeldin geç otur şöyle çekirdek çıtlayak

mrtzn dedi ki...

oku oku bir hal oldum güzelmiş :)

ko za dedi ki...

engin tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ki bu konuda her erkek derya deniz kadar tecrübe edinmiştir, o çocuk bir daha o metrobüse binmeyecek. bir daha onu görmen mümkün olmayacak. (şimdi böyle götlük yaptım hoşuma mı gitti bilmiyorum) ama üzülme yalnız değilsin. bir çin nüfusu kadar genç de seninle aynı safta. (bu arada geçen çinli bir kız gördüm böyle bir güzellik olamazdı ama olaylar seninkiyle aynı paralelde gelişti)

not: karamurat benim çıkışı yapan arkadaşı da ayrıca tebrik etmek istiyorum. benim niye aklıma gelmedi diye hayıflandım burda.

bayan mikrop dedi ki...

:))
ben çekim yasasına inaniyorum.
Bidaha karşılaşmayı düşündüğüm sürece elbet birgün karşılaşıcama inaniyorum ozaman açacam kollarımı veeee..........

sonraki gelişmeleri burdan bizzat haberdar ederim ko za bey.

bu arada bayadır okumuyom seni bi dalayım ne ekşınlara girişmişsin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...