27.10.11

çeyizi yok demesinler!

Son zamanlarda türkiye kötü zamanlar yaşıyor ve buna hepimiz şahit oluyoruz.ilk şehitlerle başlayan daha sonra depremle devam eden bi karabulut kümesi mevcut. Bir çok kişi tepkili tabi. üzgün çaresiz vs vs..

Ama bunlar neyi değiştirecek orası meçhul. Bu konuyla ilgili yazı yazmadım yazılanlar zaten baydı.
Açıkçası kimsenin yazdığını ne okudum ne de merak ettim. Çünkü bilinen tek gerçeği herkez döndürüp dolaştırıp anlatmaya tepkisi göstermeye çalışıyor.
Tepkiler genelde şöyle;
Ve bu hakkaten çok acı..
Depremse.. O depremi yapan Allah..
Allaha dua ederken kimsenin canını alma kimseye acı verme diye dua etmiyorum ben.
Çünkü o deprem birilerinin canını almak için olan bir deprem.
Eceli gelmeyen kimse ölmez.Ölecekse de kimse engel olamaz o yüzden edilen tüm dualar caresizlere yardım etmesi konusunda olsun bence.
O halde bile hala yağma yapan hayvanlar var olduğu sürece bü insanlığa ne derece acımalı onu da yorumsuz bırakıyorum..
Günahsızları korusun Allah.
Şimdi tüm bu karakonuları kapatıp işin aslına işin dibine işin taam içine girecek olursam;

Son zamanlarda hayatımda çok ani değişiklikler yaşamış olduğumu beni takip eden üşenmeden okuyan, kurduğum saçma cümleleri bütünleştirip anlam çıkarmaya çalışan arkadaşlarım bilirler..

Bir iş insanın hayatında ne gibi değişikliklere yol açar.
biçok değişikliklere yol açabilir inan şoan çok yorgunum maddeleyemicem.

Şoan bu yazıyı yazmamın sebebi eve geldiğimde beni şoke eden bir manzarayla karşılaşmış olmamdır.Peki bu manzara ne!

Anam senelerdir yarım kalmış resmen dokunmamaktan sararmış olan çeyiz amaçlı örülmek üzere başlanmış ama sonrasında
"aman canım bu kız okulunu bitirecekte........
bu kız iş bulacaktaaaaaa.........
bu kız evlenecekte......
ohoooooo çok var dursun şimdilik" olarak baza altına yerleştirilmiş bakıldığında şaşılaşmaya yol açacak motiflere sahip dantellerime el atmış.

Bugün yoruldum hakkat.
Gereğinden ağır işler verip daha ben A'yı bilmezken al bu A'yı V yap diyor.
Çekip gidiyor lan bu nasıl V olur diyorum kafam patlıyor vs sonrasında bişekilde V oluyor tabe..
Neyse kafam patladığınmadır nedir bugün epey yorulmuş olarak eve geldim ve anamın seneler önce umudunu yitirip bir kenara sokuşturduğu dantel çeyizime tekrar başladığını görünce resmen gözlerim belerdi.

Anne napıyosun sen diye dayılandığımda..
-Artık işe girdin, birileri çıkar karşına aniden evlenicem diye tutturursun çeyizi yok demesinler diye başladım dedi.
Hem eskiler moda oluyor belki gene olur serersin oraya buraya.. tarzı devam etti.

Ben hahaha hohoh şeklinde yarılırken aklıma çok trajikomik şeyler geldi.

-la bunlar beni resmen bi an önce yollamanın derdinde.
Babam bi yandan sıkıştırıyo ağzımı yokluyo
Anam biyerden çeyizlere başlamış
resmen piskolojik baskı içersindeyim ve bu hakkaten insana koyuyor.

-bu dantel ne abi fiskos masa örtüsü peçete zırt vırt 38490383 parça şey birleştirince takım oluyormuş!
Bah hele bah bah.
neredeyse klazötün üzerine bile dantel serecek kadar takım yapmış kadın. devamı da geliyor üstelik!!!!

motifler fena sayılmaz şöyle bi inceledimde bana bunlardan elbise yapsana dedim.

ne elbisesi be diye çemkirdi..stadyumu kaplıyacak büyüklükte masa örtüsü yapınca çeyiz oluyor.
elbise yap diyince çemkiriyor ben onu anlamıyorum..

hayır kullansam hakaten içim acımaz kullanmayacamda.
yazık günah yea .
hayır kullanmıyacağımı bildiği halde sırf kaynana ;
-çeyizi yokmuş bu kızın!(anası dantel örmeyince ceyizi olmuyor)
demesin diye okadar uğraşıyor!
off şu analar göstermeye ne meraklısınız ha!

Yarın iş yarım gün nasıl mutluyum bilemessin.
Öğleden akşama kadar alışveriş yapçççaaammmm hohhhhh

10 yorum:

ry dedi ki...

çeyize seksi masal kahramanı kostümü eklemeyi unutma, unutturma. geresi teferruat.

Bayan İK dedi ki...

sana bi seksi masal kahramanı kostümü koyarım.
hayatımda bana kimse böyle güzel koymamıştı dersin

burası bir aile biloo edebini takın zübüklüğün alemi yok
pis

alprarz dedi ki...

annene söyle uğraşmasıın.annem çeyizi yokmuş falan gibi şeyler söylemez rahat olun

Mia Wallace dedi ki...

yaa ilk başta yazdıklarına o minik fotoğrafa bayıldım! her şeyi çook iyi anlatıyor! tam olarak katılıyorum sana.

ayrıca çeyiz olayı feci şöyle ki dantelleri hiç kullanmicam ben o yüzden annem çoktan pes etti ama ediş o ediş sıfır çeyizim var yani yok:D

olsun böyle de mutluyuz eheh

bakimblog dedi ki...

çeyizim yok, mutluyum. uzerıne para verseler o dantelleri evime koymam yeaa. anama da didiydim bunu, seni alacak cocugun a..na sc...m diye bir tepki vermişti. agzına tek kotu kelime almayan anamı bıle zıvanadan cıkardıgına gore bu dantel işi çok mühim bişimiş .

Adsız dedi ki...

Ben çeyiz bilmem bara bara barraa la bamba diyor abimiz ben onun için geldim.
-şaka-
ama bamba! baybllaa bamba hem de.
Anneler candır portissere. Al çeyizini dantelini. Bi de içgiyimde bi ucuzlama var sütyenler hariç. Bugün sekreterde gördüm katalogu inceliyordu. Bi sütyen 18 lira mı yuh dedim!

Bayan İK dedi ki...

alper;
diyorum zaten alperin anası böyle şeylere takılmaz ana diyorum yapma etme diyorum ı ıh anlamıyo

mia; benim de dantel dışında pek çeyizim yok onları müstakbel daamadını karşısında görünce almaya başlayacak diye umuyorum :))

gamze;
hahaha onu benim babam diyor.
senin alacak adamla peşinden konuşacam ona göre hala kabul ederse alsın gitsin falan diyor çok müşkülüm ://

eşek;
18tl ye sütyen ucuz bile be ahh kadınlar onlara ne paralar döküyor bi bilsen ama ben içdonumla mutluyum fantazi bana göre deeell zaten ben kadın olduğumdan şüpheliyim şaplaklar maplaklar fdkjglkdjfg

► Hobihane ◄ dedi ki...

delisin sen yaa :))
takipteyim sevdim seni bloğunu... :)

Bayan İK dedi ki...

yupiii yupiiii biloomu seven beni sevmiş demektir böle algılıyorum çoh mutlutyum yayayayaya :))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Evet insanlar kiniyor bilmem ne ama baskada birsey yapamiyor. En sevmedigim sey zaten bu kinama lafi kina kina kina nereye kadar. Ama Trol cok güzel anlatmis herseyi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...