22.8.11

erik soki bil

4 sezondur ericle soki sevişcek die 4 gözle bekliyorum.
en sonunda sevişiyolar falan.
konfeti patlatıyorum sırf bu sahne için.

arkadaşlarla parti veriyoruz.

ama yetmiyor
soki iice abarıyor bill i de davet ediyor.
tamam rüya müya olabilir ama

rüyanında bir edebi olur argadaş çüş yani
iki damla kan içtin diye bu kadarda kansızlık yapılmaz ki yea

ayrıca vicüdün bok gibiymiş soki

git kendini biyerlere sok yaa olmaz böle


ayrıca bu gerizekalı büloyu terkedicem
oha ya resmen saatler sonra yayınlıyor yazdıklarımı!
koca kafa nankör!

10 yorum:

ry dedi ki...

teorik olarak vampirler sevişemez ama

EvA ♫ dedi ki...

beklediğin şey gerçekleşirse parti vermek farz :D

mr_lonely dedi ki...

Blogunda postunu yazdığın yerin altında Kayıt Seçenekleri var ona tıklayınca açılan yerde, Kayıt Tarihi ve Saati var, onun altında otomatik ve zamanlama seçenekleri var, Otomatik butonu seçiliyse blogger kafasına göre yayınlıyor, Zamanlamayı seçip yayınlanmasını istediğin saati girersen o saatte yayınlanıyor.
Büloyu terketme bence bunu kullan. :)))

bayan mikrop dedi ki...

valla öle bi sevişiyolar ki
inanamassın.

eva;
evet kesinlikle öle tatlım:)

mr_ lonely;
bidakine deniyim bakım vallaha souttu beni yazmaktan bu bülo !

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Fantaziye bak :D

cemReçete dedi ki...

Öncelikle merhabalar :) şu mimlenme olayı ayağına bir kaç blog keserken bir müzik geliyordu kulağıma açılmış sekmelerden birinden.ne okuduğumu tam anlayabiliyordum ne de dinlediğimi.biraz dinliyince LaBambaaa olduğunu çaktım,müziği takip ettim ve seni buldum,yazdıklarını inceden okumaya başladım da bu bloğuna katılma şeyisini bulamadım,görünce katılmak isterim...evet hepsi bu şimdilik bay bay labambaaa

bayan mikrop dedi ki...

öncelikle iyi akşamlar diliyorum
evet dinlediğin şarkı lambadaaağğ
hoppiş
bir şarkıdır kendileri severiz
şahinlerim kısmından katılıyorsun bana dostum

haydi durma katıl bana hayatını yaşa
hopppppppppp

Antandre dedi ki...

sıpoylırın gıralını okudum. suuki şıllığı fantezisinde bile olsa benim eric ime hallenemez, yolarım onun saçını başını. pis karı.

cemReçete dedi ki...

şahinlerin ava gitmiş gözüküyor bende,yani görememenin 3,5 miyop olmamla alakası yokmuş çözdüm .sen benim canlar'a katıl iyisimi bak onlar kaçmamış

bayan mikrop dedi ki...

antandrecikim
valla son bolumu izle o cirkin kari icin iki karizmatik vampir nasi kavga ediolar yarilirsin
erik bil'e 'ben senden daha yakisikliim'
falan dio yani hahahahaha
erik ztn ne zaman büyülenip kediye dondü benim gözümde kicicik kaldi
erik kötü erikken dadindan yenmiyordu bençeee


cemrecete
eger monutöre 500 metre uzaktan bakmiosan miyopluunla alakasi olmadiini bende tasdikleyebilirim.
Onlar ole arada ucuyorlar falan iidir ii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...