20.8.11

hee valluah

telefon çalar (zörrrrrrrrrr)

ben: efendim
X: canım senden bişi isteyebilir miyim?

Ben: tabiki isteyebilirsin buyur
X:bana bir kere "he valla" dermisin?

Ben:(yüzümde endişeli aklı karışmış bir tavır) derim tabi
"heee vallah"
X: hahahahahaha iki saatir bu diyişin aklıma geliyor arıyacam arıyacam arayamadım.
tamam bu kadar görüşürüz.

Ben: hahehoehhhjehqjks tmm görüşürüz.

allah belamı versin telefon görüşmesi sadece bunlardan ibaretti :)
iki gözüm önüme aksın
gözümün yağını içki öyleydi
gözümün çapaaanı yeki öyleydi
ekmek musaf çarpsın ki
ciğerim aksın ki böyleydi.

(bide böle inandırmak için iğrenç yemin edenler var mk =)


şu yazıyı okuyan benim diyarbakırın böğründen kopmuş bir şiveye sahip olduğumu düşünebilir.
evet zaman zaman öyle bi itirazın mı var!
varsa şu alttaki şarkı senin olsun



tey teyy tey tey dsfjgskjdfhjg


7 yorum:

Antandre dedi ki...

ölümü ye diyen arkadaşım vardı. hayır ölünü niye yiyim.

çogzelmiş :D he valla :D

bayan mikrop dedi ki...

bence de öyle ölünü nie yiiim.
zaten farkettiysen karşı tarafa ettirdim yeminleri
"gözümün yağını ye ki öyledi"
gibi dfjshfjfdh

he valla yeaaaa :)

ry dedi ki...

x 'in ilginç bir fantezi dünyası varmış. arkadaş seçiminde daha dikkatli olmalısın.

Loves From Fashion dedi ki...

BEn de Diyarbakırlıyım hahah :D
bloguma beklerim :)
www.lovesfromfashion.com

bayan mikrop dedi ki...

faşın
daaa çok beklersin anam babam
iice reklam yapanlar arttı abi

ne lan bu
para istiyorum!

bidakine öle beleşe olmaz söliim yani

x-coach dedi ki...

ahahahah.
rezilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
manyaksınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
harikasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
:D
gece gece kahkaha attım :D

bayan mikrop dedi ki...

noloyo yaa :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...