8.3.11

yeşil bana yakışıyor ama abartmaya gerek yok

Hayatım kurs ev arasında mekik dokumakla geçeriken...
Kendimden geçtiğimi anımsadığım bir cımartesi günü...
havanında güzel olmasıyla ilintili olaraktan herhal.. böle bi özenli hazırlanıp düştüm kurs yollarına.. ama hakikaten çok güzeldi cumartesi günü hava keşke gene öle olsa.. neyse şimdi onu irdelemiyeceğim .

bu biloğu artık sadece başımdan geçen garip olayları anlatmak için kullandığımdan paylaşmak istiyorum yaşadıklarımı..
Neyse sadede gelmem gerekirse , işte çok müthiş güzelliğimi birazda bana yakışan şeylerle kombine ettiğimde acayip dikkat çekici efenime söliyim dönüp dönüp bakılan bir şahsiyet konumuna düştüğümü verdiğim örnek olayla daha iyi anlayacak bu bilooo okuyanlar.

Kaç kişi girip okuyodur onu bilmiyomda aslına bakarsanız birileri okusun diye değilde daha çok arşivlemek için yazı yazıyorum.
Hatıralara saygı manasında :))

Sadet sadet demekten sadede bir türlü gelemediğimin farkında olmadığımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz evet sadede bir türlü gelemiyorum.
Cumartesi günü böle yeşillere bürünmüş bir vaziyette gittim kursa, üstüm başım.. bi de beni bilen bilir giyim tarzım iyidir yani.. ortalamanın üzerinde bir zevke sahip oluşum bir çok kere tastiklenmiştir, hatta bazıları tarafından imaj meykırlığı teklifi bilem almışlığım vardır yani:))

Neyse kendimi övmüyeceeeem şimdi, çılgınca sadede gelmek istiyorum!
Neyse işte iyi hoş gören herkez sabahtan akşama kadar hatta defalarca tekrarlayanlarda buna dahil olmak üzere çok güzel olmuşun efenime söliyim yeşil çok yakışmış efenime söliim çok uyumlusun pıtırcıksın tatlısın sevimlisin güzelsin olağanüstüsün harikuladesin falan gibi :))) son ikisini ben kıcımdan uydurdum , neyse bu şekilde sürekli böle bi beğeni ifadeleriylen beni şımarttılar bende hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim , ay her zamanki halim gibi ukalalıklarda yapmadım değil.

Lakin sabahtan akşama kadar süregelen bu iltifatların biryerde patlak vericeğini biliyordum.Hadi erkekleri anlarım beğendikleri için söylerler hakkaten içlerinde kıskançlık yokturda.. kızların beğenileri ciddi anlamda tehliikelidir.Göz bırakırlar, o gözlerde senin biyerinden çıkar yeminle..

Benim de tam anlamıyla böyle oldu..
Kurs çıkışı bi kaç kişinin daha "bugün ayrı bi güzelsin kız" şeklindeki civelek iltifatlarının altında yatan nazarı merdivenlerde 3. tökezlemem sonucu patır patır düşerek sonlandırdım.
Ve sonrada allah cezanızı versin resmen nazar çıktı lan diye içimden geçirdim.

Sadede geliyorum. Güzellik başa bela :)) kjdfhkjghfhjghf

yine yeşillendi fındık dalları hopaşinanay noyney lom
saygılar mücü

9 yorum:

alprarz dedi ki...

keşke hiç sadede gelmeseydin

bayan mikrop dedi ki...

bunu zaten biliyorduk değil mi kdfjhgkjh:))

ysnbzdmr dedi ki...

Hatıralara saygının manası: O zamanlar yeşil yakışır, gören bakakalırdı:)

bayan mikrop dedi ki...

okadar eskimedi ya hala yakışıyo hatta dün gözlerimin yeşil olduğunu farkeden bir arkadaşım( aslında ela ama arada bir yeşeriyor) ay çok güzelmişşşşşşşşşş tarzı bir söylemde bulundu yani!

timeout dedi ki...

Demekki neymiş,ortalamanın üzerinde zevke sahip olmayacakmışsın :D Sen öyle yeşilleri giyip,milleti çatlatırcasına etrafta dolanırsan olacagı buydu :D :D Neyse geçmiş olsun tabii..
Allah nazarlardan korusun,kem gözlere deyip sözlerimi baglıyorum :D

bayan mikrop dedi ki...

kurşun dökseydin bide :/ eksik kaldım

timeout dedi ki...

kurşunu getirin :D :D

bayan mikrop dedi ki...

kurşundan vazgeçtim dostum beni çekemeyen anten taksın bundan sonra kdfsjgjhdf :))

timeout dedi ki...

:D o halde anteni getirin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...