9.10.10

" Ben! "

Ne cürretle 'ben' deyebiliyorsun hala?
'Ben' içinde taşıdığın ayrılıktır; 'ben' senin yalanlar ordundur.
Kendi 'ben'lerinden birini her söyleyişinde yalan söylüyorsun.
Ancak kim olduğunu biliyorsan 'ben' diyebilirsin;
yaşamının efendisiysen ve iraden varsa.

Kendini gözle.Kim olduğunu bul!
Kalabalık içinde bir 'ben' olmak ,gerçek dışı, kaçısı olmayan, kendi kendine yarattığın sahte inançlar ve yalanlar sisteminin tuzağına düşmek demektir.
Dünya senin onu düşlediğin gibidir; o bir aynadır.Dışarıda kendi dünyanı bulursun, yarattığın, düşlediğin dünyayı.
Dışarıda kendini bul! Git ve kim olduğunu gör...
Diğerlerinin, senin içinde taşıdığın yalanın , uzlaşmanın, cehaletinin yansıyan görüntülerin olduğunu keşfedeceksin..
Değiş... ki dünya değişsin.

Beter bir dünya yaratıyorsun, sonrada kendi yarattığın şeyden, kendi eserinden dehşete düşüyorsun.
Dünyanın nesnel olduğunu düşünüyorsun...oysa dünya senin onu düşlediğin gibidir.
Yaşadıklarının tek sebebi aynandan bakışın gibidir.
Git, dünyaya gir ve bunları kabullen..
Kendi içindeki yoksullarla, zorbalarla,katillerle,kimsesizlerle,korkaklarla tanış.
Onları kabullen! Sakın onları görmezden gelme ve sakın suçlama.Onları kabullen!
Git ve yarattığın şeyi bilinçli olarak kabullen:
bir dünya ,müsamahasız ,cahil ve... ölü.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...