10.3.13

Ben böyle hayatın  taaa amına koyayım. net.

15 yorum:

Orhun Mete dedi ki...

al benden de bir o kadar !

Adsız dedi ki...

Sebep? Kanımca dün havada çok güzeldi, Sarıyer sahilde güzeldi. Haber edeydin senide fikirsizce sahilde yürüyen insanlar güruhuna dahil edeydik. (G.P)

Bayan İK dedi ki...

burdan bır bır konuşcaana çağırsaydın ozaman g.p. !!!!!!!!!!!

gp sen kimsin şekerim yea bana kendinden bahsetsene biraz kljfdhkjgh :)

Adsız dedi ki...

Şirket bilgisayarı kullanıyorum ve her bi yer yasaklı olduğundan oturum açamıyorum. O yüzden böyle 3. sayfa gazete haberindeki gibi kısaltma isimle yazıyorum.
İstanbulda, iş ile yaşam arasına sıkışmış bir mühendisim :) Bahsettim kendimden. Numaramıda veriyom yaz 0525 12345678 :)
Bi sonraki pazar, gidersem burdan tüm blog okurlarına haber ederim, Bayanmikrop sahil gezintisi diye organize olur, izinsiz yürüyüş yaparız. (G.P)

Bayan İK dedi ki...

:)))
tamam bekliyo olucam kısaca GP hade bakam dön bana

Adsız dedi ki...

Hava muhalefeti nedeniyle haftasonu gezintisi iptal edilmiştir. Evden çıkışlar iptal, bende evde temizlik yapacam, yardıma gelecek arkadaşlar, buyursunlar. (GP)

Bayan İK dedi ki...

:))))

hehehe halbusem bütün hafta içi bahar gibi hava vardı biz gezecez ya sırf puştluuuna yapıor hava bunları

hıh!ben de kum torbası gibi bir kenara yığılmayı düşünüyorum.hiiiiiiiiiiiiiiç te yardıma falan gelecek arkadaşlardan değilim :)))

zeynep dedi ki...

bence hayat biz tükürüyor. tirbiyesiz...

zeynep dedi ki...

bence hayat biz tükürüyor. tirbiyesiz...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Sitem etme cok günah

Adsız dedi ki...

10 gündür hiç mi bi şey yazasın gelmedi ?

(G.P.)

Adsız dedi ki...

Allah'ın İspanyolu gelmiş, blogunu beğemiş, yazdıklarından ötürü memnuniyetlerini dile getirmiş. Amma ve lakin sen hiiiç oralı olmuyosun. Kaç gün oldu yazmadın farkında mısın?
(G.P)

Bayan İK dedi ki...

hahaha Ben kaç gün olmuş uyumuyorum kaç gün olmuş yemek yiyemiyorum kaç gün olmuş nefes alamıyorum biliimisin Sonra bana gelmış yazmıon diyon ama bak aklımda muthıs bı konu var onu yazacam :) Gp bu böyle gitmez artık kimliğini açıklamalasın yoksa seni ajan mı sanmalıyım hhıııııııııııı??

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

neden ?

Adsız dedi ki...

Baskı unsuru yaratmak istemiyorum, kendini yazmak zorunda hissedersen, yazdıkların senin yazıların gibi olmayabilir. Ancak uzun süredir yazmıyorsun. Okurların tedirgin.
Bahar gelmiş olsa, mevsim değişikliği felan diyecem ama baharda gelemedi, hala donuyoruz.
O değilde, hacı sen niye yazmıyon ?
(G.P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...