14.2.12

Sevgilimle Nasıl Seviştim.

Amacım bu yazıyla çok fazla insan tarafından okunmaktır.Tıklayıp gözatman için dikkat çekebilmek uğruna böyle bir başlık atıyor olmam beni utandırdı doğrusu ama senin bu başlığa dikkat kesilip aşağıdakileri okuduğunda sayfayı fütursuzca kapatma tavrın emin ol çok daha fazla utandırıcaktır beni...Hiç bişey yapmasan da ya da yapamasan da oku.
belki bigün bi yerlede muhabbeti açılır ve yardım etmek isteyenlere yol açmış olursun.
bu yazıyı olabildiğince paylaşalım yani bende okuyanlar kendi biloklarına da yazabilir.
ordan başka biloklara vss hayat her zaman labalalöbölö değil bilirsiniz..
biz burda gülerken sayısız insan yaşam mücadelesi için çırpınıyor.


hade bakayım utandırmayın beni canlarım öperim kafanızdan.






"Lösemi hakkında bilgisi olmayanlar haberlerde, internette, twitter vs her yerde bir şeyler duyuyordur. Bu hastalığın yaşı yok, birden bire ortaya çıkabiliyor. Tv'de bir kadın gördüm ve doğru düzgün ne yapmam gerektiğini bilmesem de yarın gidiyorum Çapa'ya dedim. Neyse gönüllü donör olmak çok kolay arkadaşlar. İstanbul'da yaşayanlar için Çapa Tıp Fakultesi'ne gidip ilik merkezinde 'ilik bağışı yapmak istiyorum' demeleri ve basit bir formu doldurmalarının ardından verecekleri bir kaç küçük tüpte kan ile süreci başlatmış oluyorsunuz. Sonrasında eğer kanınız bir hastanın doku örnekleri ile uyuşursa çok basit bir operasyon ile (dikiş, neşter vb bir şey olmadan) sizde sürekli yenilenen iliklerden çok az bir kısmı ile bir insana hayat verebiliyorsunuz."

08:30 - 17:00 arasında gitmeniz gerekiyor (yani biraz garip bir durum çalışan insanları düşünmeleri gerekiyordu)

Hepatit B ve C, Kanser, Aids/Hiv benzeri bir hastalığınız var ise maalesef donör olamıyorsunuz (bana verdikleri formda yazanları yazıyorum yani en azından hepatit olanlarınız var ise maalesef onlar da veremiyor diğer hastalıklar malum zaten)

İmzaladığınız formlarda gönüllü ilik bağışından istediğiniz an çıkma hakkınız saklı tutuluyor

Bilgi almak isterseniz 

Tel: 0212 534 75 00
Fax: 0212 532 46 52

10 yorum:

bay tükancı dedi ki...

bu tür başlıklar hep iştah kabartacak ama olsun, güzel hareket bunlar.

Mr.E dedi ki...

Güzel hareket pislik! Başlığın da gerçekliği yok o yüzden rahat ol....seeen....sevgilinleee.....hadi oradan :P

Adsız dedi ki...

Alkışşş :)

Başlığa gelipte saatlerce düşünebileceğim an.

timeout dedi ki...

Gereksiz bir espri yapıp su anlamlı baslıgı kirletmek istemiyorum :D

Unknown dedi ki...

zekice !!! gönül isterki tüm hastalar şifa bulsun...

Nini Nileud dedi ki...

dilerim en yakın zamanda her biri iyileşir... onlar için ne çabalar, ne imkansızlıkla boğuşmalar yaşanıyor biliyorum...

yazık ki hala insanlara böyle şeyleri okutabilmek, dikkatlerini çekebilmek için bel altlarına seslenmek zorunda kalıyoruz...

neyse, sana teşekkür ederim bu güzellik için!

Adsız dedi ki...

Bm, bebeem seni seviyorum! Cidden.

Benim geçmiş biraz karmaşık, ama geçmişte kaldığı için de sorun olmaz sanırım -cancer, burç olarak güzelsin de :D

Mia Wallace dedi ki...

tabii ki paylaşırım canım duyarlı mikrobum :*

Adsız dedi ki...

Beklemek hep kötüdür, birini, bir şeyi beklemek hep kötüdür.

Bu insanların beklediği 'hayatları'nı kurtaracak bir kahraman. O kahramanın gözüne denk gelmesi için bu mesajın, her yol mübahtır. Yaptığın çok zekice. Savaşta ve aşkta her şey mübahtır derler. Onlar hayatları için savaşıyor. Biz rahatken, kendimiz için geleceğimiz için planlar yaparken onlar yarın yaşayıp yaşamayacaklarını bile bilmiyorlar.

Üstelik çaresi var!

Zekice, tahmin ettiğim gibi...

Kimse kimseyi beklemesin, kavuşmak hep kolay olsun. Sağlığa, sevdiklerine, sevdiğine, hayata kavuşmak hep kolay olsun.

Beklemek sadece böyle güzel olsun. Seven seveni beklesin, kahramanlar acele etsin...

http://fizy.com/s/3wkeu2

sevgilerimle:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Allahim herseyden evvel saglik versin rabbim bütün hasta kardeslerimize acil sifa versin Rabbim Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...