5.8.11

şş

0.9 ucu olan vaaağrmıığğğğğğğğ?

16 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

olupta vermeyenin! .........

Afrikalı Diyetisyen dedi ki...

lise yıllarında kullanıyordum.. sınıfın tek 0.9 uç kullananı bendim.. Allah için çok sağlamdı.. 1 kutu uçla bir seneyi bitiriyordum :d

Lütfücüğüm dedi ki...

al hem de tombo.

bu arada tombo değil tombowmuş yıllarca kandırılmışım.

Antandre dedi ki...

0.7 candır :D

Rodolfo dedi ki...

0.9 'un tarihe karıştığı hakkında söylenceler var.En son ilk okulda görmüştüm sanırsam.Bulmak çok zor ;=))

crazywomanrosemary dedi ki...

NE YAPACAĞINA BAĞLI BEN VEREBİLİRİM Kİ..;)

bayan mikrop dedi ki...

afrikalı;
bu laf zaten bir lise yılları klasiğidir.

eminim herkes ömrümde bir kere çıkarmıştır bu cümleyi azından
o baaabda söledim yane :)

bayan mikrop dedi ki...

lütfücüüüm ;
çok naziksin hemde tomboooooooo
la onu bende şoana kdr tombo diye biliyodum aha bakıyorum hala tombo yazıo yanında da w ya benzeyen bi şe var ondan mı tombow yoksa ha?

bayan mikrop dedi ki...

antandre;
en güzeli 0.3 aslında
çok asil bir yazış sağlıyor da ben işimi sağlama alıp kalın uçtan yanayım :)

bayan mikrop dedi ki...

rodolfo;

sanırım ben biraz ters bi insanım.
böyle imkansız istemlerimde ondan kaynaklanıyor:/

umudumuzu yitirmeyek bulabilirsem flasbek yapçam seni de alırım yanıma

bayan mikrop dedi ki...

ve son olarak
maryyyyyyyyyyyy
ovv meriiiiiiiiiiiiiiiii
böböşöm

seni uzun zamandır göremiyorum buralarda arada bir girip okuyorum lakin çok sessizsin.
hoşgeldin tekrardan öpeyim gel.

napacağımı daha samimi bir ortamda anlatayım gel yavrum

Lütfücüğüm dedi ki...

yanında w ya benzeyen şe w nun ta kendisi oluyor.

bayan mikrop dedi ki...

evet yaa sen dedikten sonra dikkatlice inceledim.hakkat w o
ama biraz şekli kayik ondan algilanmiyor.

Olsun.uç uçtur
tombo yada tombow iyi uçtur.
O bu şekil yazar şu bu şekil yazar bu bu şekil yazar hepsi uçtur. Tombow da uçtur.kimse karisamaz.
Uc yarassullahtan gelebilir amma lakinki oyle deildir


anliyormusun beni litfi :/

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

0.9 uç kullananlardan her zaman çekinmişimdir. Çünkü lisede inekler hep 0.9la altını çize çize test çözerlerdi. Kitapları kapkara harap olurdu. Diğerlerini tedirgin ederlerdi bu yüzden :ı

bayan mikrop dedi ki...

geçti o günler gülüm.
sakin ol

sen istersen başka uçta verebilirsin 0.5 falan..

alo alo merkez naber iyimi herkez
kıvamında bir hatuna diyebilecek bişey bulamıyorum aslına bakarsan :))

Sadece Umut dedi ki...

Uç vermek için değil de arkaplanda çalan parça için geldim :D .
Gidiyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...