14.8.11

döngü

öncelikle şunu belirtmek istiyorum.
rahatsız edici derecede küfür içeren bir yazı bu..
okumak isteyenleri şimdiden uyarmak istedim.
sadece rahatlamak için yazılmış bir yazıdır..
hiç bir anlamı yoktur.
ya da ben öyle sanmak istiyorum
_
_
_
_
_
-
-



bu bi kısır döngü mü bilmem..
birileri gelir hayatını siker herşeyi darma duman eder.
yaptıklarına bakmadan siktir olup gider.
gönlünü eğlendirir.
ya da sen siktirolup gitmesini istersin daha fazla izin veremeyemeyeceğin şeyler fazlasıyla birikmiştir zira..

sonra..
sen
başka birileri için hayat sikici olursun.
seni, karşılıksız bişey beklemeden safça sadece sevmek isteyenlerin canını siker durursun öylece.. bilincsizce.. umarsızca ama yaparsın.
fazla acımasız olursun
düşünmeden yakarsın cayır cayır;
sonra farkedersin ki sen bu değilsin.

aslında kimseyi inciltmek değildir amacın.
kendine yapılan hayvanlıkların aynısını başkasına yaparak bişey geçmez eline ama böyle olur.

üzersin kırarsın dağıtırsın bozarsın sonra da bakarsın umursuzca..
baktığında "dur ben toplarım gitme" diyebilecek birisi vardır hala
kısacık bir zaman dilimine sığdırılmış koskoca bir sevgi vardır içinde
öyle ki.. gözleri kapalı sevmeye meğillidir seni..
sen ise hala möl möl yaptığın puştluklara bakmadan canı yanan birine ; "yetinmeyi bilirsen"
diyebilecek kadar öküzleşmişsindir.
...
nasıl bir mına kodumun hayatı bu ha?

şimdi düşünüyorumda
belki de zamanında dağıttığı biçok şeyi görmezlikten gelip;
"dur ben toplarım gitme"
dememe rağmen  hayatımı katır katır sikende,
zamanında onunda biri hayatının içine sıçıp giden biri olduğu için sikmiştir ha_?
kimbilir..

neyse geçti hepsi....

yorum yapacak tüm arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim ama bu yazı hakkında yorum istemiyorum.
saygılar.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...