31.7.11

ahey

gidişim suskun oldu ama...
dönüşüm de suskun oldu.
terayağından kıl çekermişçesine.
hatta tekrar gidicem o da suskun olacak
çok suskun bir şahsiyetim zannımca


hayır bir insan neden tereyağından kıl çeker ki.
şimdi de bu takıldı kafama
o kıl oraya nasıl gelmiş bi kere.

hade geldi

ben olsam direk atarım yani
kıllı şeyi mi yicem

sana soruyom
o kılı orda gördüünde üzerinden çeksen dahi
-ki bu bence sanıldığı kadar kolay bişe değil parmakların falan yağ olur vöck vöck-
terayağına her bakışında kıllı hali aklına geldiğinde böörtü gelmicek mi ?

hyır gelmiyosa nası bi tiksanç bişeysin sen  ha!
pis!

21 yorum:

Lütfücüğüm dedi ki...

şimdi şuncaaz tereyağ atılabilir ama kocaman böyle kiloluk tereyağ atılmaz. yazık günah. kıl ordan alınıp tereyağ tüketilebilir.

tekrar geldin, hoş geldin.

Özgür dedi ki...

Suskun olmak iyidir, atalarımız yalan söylemez. Söz gümüşse Sükut Altındır....

Bu arada Türkçe'de Şahane. :))

ry dedi ki...

yaa ben yiyecektim tereyağını. sabah sabah iştahımı kaçırdın .(

Bayan İK dedi ki...

lütfücüğüm;
şu yorumunla birlikte aklıma şu vidyo geldi.
http://www.youtube.com/watch?v=UvwEvDM7UAs

çok ii oldu çok güzel de oldu taaam mı
aralarında bir fark vardı o farkla çok güzel oldu

herkezin hayatına herkez karışamaz.
ben bu bu şekil giyinirim bu bayan şu şekil giyinir bu o şekil giyinir.
türban kurbanolduğum yarassullahtan gelebilir amma lakinki öle değildir.


hoşbulduk :))))

Bayan İK dedi ki...

mr_lonely;
sen benim suskunum dediime bakma.
benim gibi cazgırını daha önce tanımamış olmanın acısı bir süre sonra benliğini yakacaktır.

söz altında sükut gümüştür olabilir.
türkçemde şahanedir evet.:))

Bayan İK dedi ki...

kısaca ry;
sen sabah sabah tereyağı yiiip işe gidersen
yanına gelenler leş gibi tereyağı koktuğunu farkeder ve yanına bir süre sonra hiç bi güzel kız yanaşamaz olur.
ha şimdi diceksin ki pastırmamı lan bu ne alaka

alakayı ben kurdum işte sanane yanee ksfjkds

Adsız dedi ki...

sırf sen gittin diye biloğumu kapattım.niye gidiyosun niye geliyosun

gitme.

Bayan İK dedi ki...

:)
sen kimsin nickin ne
niye kapatıyon ki
ayrıca kapatıosan bana mı kapatıyon yane
kapatmasaydın
hıh.

gidebilitem yüksek.
kalabilitem alçak.

Adsız dedi ki...

gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme
gitme

Bayan İK dedi ki...

ben senin kim olduğunu azbuz çıkardım ama
neyse :)

Sazan dedi ki...

Güzel kızım, hanım kızım;

Malum ben böle bi sinirlendim, hayata, dünyaya, üst komşuya, eşe, dosta falan küstüm ya...

Sonra baktım bu böyle olmayacak, barıştım...

Haftalar sonra bloguna geldim, kıl, yün, tüy, yok gitmeler falan...

Geç buldum, tez yitirmeyeceğim...

Yok gitmek, asarım seni kulaklarından tavana...

Mail at bari ara ara, sev beni, unutma...

Mr.E dedi ki...

Sen mi suskunsun?!?!?!

Bayan İK dedi ki...

sazanimmmmmmmmm
seni sevmeeeeen elseeeenn elsen!

Tmm gidebilitem olursa mail atcam maillescez senlen.
Muaaahhh

mr.yaşli

:)))) beynini mangalda kizartip yemisim gibi konusma insanlar korkmasin.
Hic beyin yemedim. Iskembe corbasini pek severim.

Tmm bazen bikbik olabilirim ama olsun yane bu suskun yanimin olmaadii manasina gelmez taaaammi!!

Mr.E dedi ki...

"Bazen bik bik olabilirim..."

Mütevazi misin sen tazeeee?

Bayan İK dedi ki...

hihihiiiiiihihhihihihihih

tam üzerine bastin gaç ordan gaaaaaç
iste insan 'olgun' olunca bazi şeyleri daha net görebilitesi artiyor.
Tabeeeee:)))

Adsız dedi ki...

ascsafvcasafs, kıllı şeyi yemem de öldüm ben :D

Lütfücüğüm dedi ki...

bloguna girer girmez ilk işim yukarıdaki şarkıyı kapatmak oluyordu. gene girdim ama kapatamadım. düğmeyi tutturamadım. sonra şarkı ilerlemeye başladı. dinlemeye başladım. ve bu şarkı o şarkı dedim. valla şu an derin duygular içerisindeyim ne diyeceğimi bilemiyorum. selamlar filmlerdeki tecavüzcü ağbilerimize..

Bayan İK dedi ki...

antancım
ölme yea niye ölüyon kimse ölmesin herkez yaşasın
ağlamak yoooğğğğk gülmek var olsun.

lütfücüğüm;
derin duygular dedinde aklıma "derin duygular besliyorum sana karşııııııııııı sevgi değil bu aşkın ağlllaassı" şeklinde ilerleyen özcan denizin nacizane muhtesem parçası geldi.

derin duygular lafını ne zaman duysam aklıma hep bu şarkı geliyr.
sanrıım benim bi doktora görünmem gerek :/

G R İ ❥ dedi ki...

haha fon musicanda ayri bir hos olmus .. yakismin : )

Bayan İK dedi ki...

teşekkür ederim tatlım.

coşkun nuri ve benim ortak fikrimiz :))

G R İ ❥ dedi ki...

haahaa supermis fikri-deha kadrosu ..


olala ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...