11.4.11

sevimli olmak istemiyorum abi :/

Ben bu insanları anlamış değilim.
Neden bu kadar cıvık cıvık ay kuşum balım aşkım bitanem bebeim hayatım şeklinde konuşurlar..
hele bir de kızlar kızlara neden der böyle kelimeler ..
Erkek diyince azına sıçarımda :) kızlara seste çıkaramıyorum :/
samimi olmak bumu dur?
neden daha ana karnına düştüğün anda anane babane dede amca halı elti vs nin kavgası gürültüsüyle bir karara bağlanması bir hayli zor olan ve tüm bu zorluklardan sıyrılıp koparak nifüs çüzdanında yerini almış o nadide ismi hiçe sayarlar ben anlamış değilim abi.. anlayamıcamda sanırım.
ben bu özellikle kızların birbirleriyle böle konuşmasını anlamayacam..
zaten genelde kızlar böyle cıvık oluyor.
mesela yolda yürürken illa koluna girer biri
istemiyorum yaa girme!
ya da her karşılaşmada mıcık mıcık her ayrılmada mıcık mıcık şap şup öpüşmeler falan :/

hayır birini çok seversin iyi arkadaşındır görmemişsindir uzun zamandır görünce elbet sarılırım üzerine bile atlarım o değil mevzu..
mevzunun ne olduğunu anlamayan yoktur herhal :)

asıl mevzu anlaşılması olası konu da değil aslında.
Asıl mevzu tabiki benim.
Benim kendime hakim olamamdan kaynaklanan tavırlarım yüzünden yukarıdaki saldırılara maruz kalışım :/

2 3 gün evvel böle artık sıkıntıdan pörtleme pozisyonundayım tuttum kahkül kestim.hani sırf pörtlemekten kurtulayım bi değişiklik efenime söliim bi marjinallik bi bohem hayattan .......

neyse gene mevzuya bir türlü gelemiyor olmanın sıkıntısını yaşamakla birlikte ellerimi tutamıyorum. parmaklarım şuan ışık hızıyla akıp gidiyor adeta.. mevzuya yaklaşmama az kaldı sabret azcık !

Kahkül kestim ya hani..
kursa gittim tabi haftasonu falan.. insanlar sanki kafamı kazıtmışçasına tepkiler verdiler

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cok güzellllllllllll olmuşşşsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kahkül mü kestinnnnnnnnnnnnnnn ( bu soru karşısında içimden körmüsün malmısın bu sorunun cevabını nasıl versem diye düşünüyorum) ama dışarıdan ivit falan diye cevap veriyorum
ne iki yüzlü insanım ha :)) neyse

kızlar tabi böle bilirsiniz uzata uzata konuşurlar ya ayyyyyyyyyy bıcıcbıcbıcbıcbıcbcıbcıb
çok sevimli olmuşun çok tatlı olmuşun
biri entel olmuşun dedi abi! zönk dedim yani
bir kahkül dersane ortamında bu kadar mı olay olur lan!

milletin işi gücü yok yemin ederim. kantinde derste kimle göz göze gelsem bişey söylüyor

erkeklerde daha bir artistik durum..
vuhu duygu bu sen misin bu tanıyamadım ( gözler hafif süzük artistik bakışlar)
- yok eben mına mına!

hayır tanımasan nolur tanısan nolur.

neyse kahkül kestim hayatım değişti diye yazmaya başlasam roman olur.

Mevzuya hala gelemedim gene.

İçimde engel olamadığım bir pıtırcıklık hali söz konusu evet kabul ediyorum.
sempatik miyim? mmm yerine göre evet sempatiiim
(yeri neresi bilemedim şuan)

evet herkez bu konuda hemfikir lakin.. ben sevimli ve sempatik olmak istemiyorum.
concon kızların öpücük saldırılarına maruz kalmak istemiyorum.gelip gidip oramı buramı mıncırmalarını istemiyorum.
ayyyyyyyy seni kardeşim gibi seviyorum gel sarılcam! diye üzerime atlamalarını istemiyorum.
Her tanıştığım insan bana sevimli misin diye soru sormasından sıkıldım anlıyomusun :/
sempatikliğimi bir koz bilerek birilerinin bana yanaşmasına falan tahammül edemiyorum.
ama cool da davranamıyorum.

böle kimseyle konuşmadan artiz artiz duramıyorum yerimde.
derste çıkardığım hmmmmm höööööööm gibi sesler..(tamamen kontrolsüz çıkıyor) hocaların yaptığı espirilere gülüş tarzım, verilen ödevleri yapmadığımda hoca kızmasın diye sevimlicilik oynamam( bu tamamen çıkar için)

vs.. işte napayım olamıyorum.
katı olamıyorum. hep bir gülücük hep bir zıplama hoplama halleri kendime hakim olamıyorum.

ben nasıl insanlara hakim olacağım ki :/ nanet olsun
çok madur durumdaım mk
işte mevzu bu kadar basitti :/

bitti.

17 yorum:

alprarz dedi ki...

çok uzun uzun yorum yazmak istemiyorum ama bu bahsedilen kız türlerinden bende nefret etmekteyim.şimdi bi kere ayyy bebeyiimmm kuşummm gibi yavşak bir ağızla konuşan kız büyük ihtimalle ya tikydir ya sevimsizdir yada özentidir.sevimli olamıyosun kasma amk.normalde "Mahmot ağbeee" dediğini de biliyoruz.bu aynı travestinin sesini incelktmesi gibi bişey.çakıcaksın ağzının ortasına bi tane."ayyy vorduuu canam acıdaağğ" alah senin belanı versin.sinirlendim pardon uzattımda.
gelelim sana doygo ya da gelmiyelim.sonra ben bi blog yazarım.ama çokk şekersiiiiinnnn yeriim yağğğğğ kakülün çok tatlıııı sen misin bu ? (gerçekten anlamamış gibi bakan yapmacık erkek bakışı)

Bayan İK dedi ki...

gerçekten moron gibi bakan kör hanzo erkek bakışı
:)
tecahüli arif sanatını seven insanların bulunduğu bir toplumda yaşıyor olduğumuuzu kabüllenmemiz gerek sayın araz
siz bu konuda neler söylemek istersiniz mikrofonumuzda
buyrun aha mikrofon ( nal gibi azının içine sokulmuş bir mikrofon hayal et şuan)

fdkjghkjdhfgh

alprarz dedi ki...

sayın doygo ben tecahül arifede tecavüzcü arife de karşıyım.bir nevi duvara karşıyım aslında.sonuç olarak herkesin bir popisi var bunu kabullenmek gerek.mesalam herkesin hayatına kimse karışamaz. ha nasıl karışamaz. ben bu şekıl giyinirim bu bayan şu şekıl giyinir şu şekıl giyinir. haa hiç kimse kimseye karışamaya bi hakkı yok. özgürlüğün bitirir. haa başörtü kurban olduğum ya resulullah'tan gelebilir. amma lakin ki öyle değildir.

Bayan İK dedi ki...

kjdfshgkjhgkjdfhkjgfdkjhgkjdhfkjhgskjfdhgjshdfkjhgksjdfhkjgshkfjdhkgjhkdfhkjghkdfjhgkjhdfkjhgskjhdkfjghskjhfkljghlkjdfh

evet şuan yemin ederim yarıldım. hatta birleştirmeye çalışıyorum kendimi.
idare hukuku çalıştım beynim sulandı yarıldım şimdi iki saat toplayamıcam mına mına :))
röportaj sırasında arkadan burnunu karıştırıp sonrada sümüüne bakarak ilerleyen adam geldi gözümün önüne kjsdhgkjhfd
amma lakin ki öyle de değildir :))

U Yeah dedi ki...

bayan mikrop , kocasına bebeğim diyeni gördüm hemi de faceTe mına mına dat da da daradaa :D

Bayan İK dedi ki...

kocasına bebeğim diyen bir kadın kocasını bebeği sanıyordur da ondan diyordur bu normal sayılabilir.

ben yarma gibi bir herifin kız arkadaşına okeye dönerken hadi "aşkitom" güzel bi taş at,
demesine şahit olmuş bir şahsiyetim.

eşimle birlikte birbirimize bakıp yarılmıştık bütün konsantrem daalmıştı ve o eli kaybetmiştik mına mına :)

Lütfücüğüm dedi ki...

aazına tokat atıyorlar mı?

uyyy yirim siniii. çaaat. gibisinden.

böyle yapmıyorlarsa sevimli diilsin. kusura bakma. ı ıh, yapcak bi'şey yok :/

Unknown dedi ki...

ahhhh kesinlikle katiliyorum demeden gecemedim!!!

Bayan İK dedi ki...

lütfücü
yok yea azıma vurmuyolarda yanaklarımı mıncırıyolar :/
yanaklarım zaten başlı başına bir sevilme konusu nanet olası elmacık kemiklerim insanların kendilerini kaybetmelerini sağlıyor diye düşünüyorum :// ve ben bu durumdan müzdürübüm öf

nazlıcı
geçemessin tabiki her kızın başına gelir böle şeyler :)metin ol ve içindeki fırtınaları böyle bilok köşelerinde kusarak dindir

StummScream dedi ki...

İçerisinde bulundukları durumu daha fazla nasıl abartıcaklarını ararken kelimeleri uzatıp, abuk sabuk söylemleri denemişler başarılıda olmuşlar.

Ben gerçekten bunun bir kadının yazıp yazmadığını sorguluyorum yalnız şuan itibariyle

Bayan İK dedi ki...

ben biraz garibim sanırım
hmmm bakıım evet ben garibim
kadınsal tavırlarım olmadığı gibi kadınsal tavırlarada tahammül edemiyorum zannımca mıcık mıck gibi..

StummScream dedi ki...

O zaman daha kötüsünü duymaya hazır ol. şapur şupur öpüşen erkek tipide vardır ki topuklar kıça vurulmak suretiyle uzaklaşılmalıdır.

Bayan İK dedi ki...

bu konu benim için bir rahatsızlık söz konusu teşkil etmiyor:)

erkek erkee ne bok yerlerse yesinler
benim sorunum mıcık mıcık yaşamaya mahkum edilmiş kadınlıkla alakalı
hemcinslerime karşı koyamıyışım isyanlara sürüyor beni
tüm mevzu bu aslında

StummScream dedi ki...

Dobralık tek çare

Bayan İK dedi ki...

öle diek öle olsun

StummScream dedi ki...

yorum değiştirmek yok ama =D

Bayan İK dedi ki...

haha yaa çok uzatmayayım dedim

peeeeeeeh dedim kendimden daraldım bi an :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...