15.12.10

mutluluk neydi?

17 yaşında özgürlüğün tadını çıkarmakmıydı mutluluk?
Resmi dairede henüz imzan bile geçmezken insanlara ben üniversite okuyorum demekmiydi?
Çevrende en küçük olduğun için hep minik diye anılmakmıydı mutluluk?
Yurt kapısına 12yi geçince geldiğinde bekçiden yalvara yakara içeri girmekmiydi?
Birilerinden hoşlanıpta utanıp söyleyememekmiydi?
İlk defa öpüldüğünde hissettiğin o garip duygumuydu mutluluk?
Sevgilinle kavga edip yanına gitmekmiydi paldır küldür.
Sınava girip boş kağıt vermekmiydi?
Sonrada pişmiş kelle gibi sırıtıp gene kaldım lan demek?
Her geçen gün biraz daha büyümekmiydi?

Beş kuruşun kalmadığında peynir ekmeğe talip olup sanki bonfile yemişçesine hazlı doymakmıydı?
Kışın soğuunda donarken, sıcak su yok diye lanet edip bir yandan da ketilla su ısıtıp yıkanmakmıydı?
Evi su bastığında gülerek ama aynı zamanda sinir olarak koşturmakmıydı ordan oraya?

Baba parasının biryerde tükeniceğinin farkına varıp hayata atılmakmıydı?
Sorumluluklarına teker teker sahip çıkmakmıydı.
Hayatın biçok pisliğine şahit olup kendini onlardan soyutlamayı bilmekti mutluluk.
Aileye mahçup olmamak adına kafe köşelerinde 2 kuruşa çalışıp gebermekmiydi mutluluk?
Saatlerce çalışıp yorgunluktan dizlerinin tutmadığı gecenin sonunda aldığın 20tlyi eve giderken düşürmek ve tekrar dönüp bütün sokakları aramak ve ne yazıkki bulamamakmıydı mutluluk?
Sende 2 kuruş yokken borçlarını ödemek için biriktirdiğin parayı 3 çocuklu bir kadına verip iyi bayram geçirmesini dilemekmiydi?
Sonra aynı kadından darbe yemekmiydi?
Millete hizmet etmek ve bunun karşılığında emeğinin karşılığını alamamak mıydı?

Sokakta mendil satan çocuğa yediğin simiti vermekmiydi?
Yanına bide ayran almak?

Birilerini sevmekmiydi?
Birilerinin canını yakmak ve gülüp geçmekmiydi?
Birine "aşık" olmakmıydı mutluluk?
Hayatı paylaşmayı düşündüğün insanın koynunda uyumayı hayal etmek miydi?
Aşık olduğun adamın seni terk etmesi ve 1 gün bile dayanamayıp gelip barışmasımıydı mutluluk?
Ağlamak acizliktir dediğin anda "aşık" olduğun adamın, seni gözlerin şişene kadar ağlatmasımıydı mutluluk?
Ağlayabildiğini gördüğünde hissettiklerin miydi?
Çiftdikiş gittiğin okul hayatını son anda toparlayabilmek için götünü patlatmakmıydı?
Kimseye boyun eğmeden yaşamayı öğrendin.
Kimilerinin canını yaktın.
Kimileride senin canını yaktı.
Amına kodum hayat bu kadar adaletli olmak zorundamıydı?

Dost kaybettin iki kez.
onlara sinirlenmek bile bi mutlulukmuş..
Birçok insandan farklı bakardın göt dünyaya..
Bakmadığın zamanlarda canın sıkılırdı kapatırdın o tarafı hemen

Dostum dediğinden kazık yemekmiydi mutluluk?
Gerekli değeri veremediklerini özlemekmiydi?
Birilerinin dedikodularına göğüs germek miydi?
Türk vergi sisteminden nasıl geçicem ya diye kara kara düşünmekmiydi mutluluk?

Okul gene uzadı diye ağlanmakmıydı?
Çok insan denedin,cok insan eledin..
Kimi iz bıraktı giderken, kimi izinide aldı gitti.

Tüm bu olanların mutluluk olduğunu bana neden kimse daha önce söylemedi?
Bilseydim daha güzel yaşardım hepsini..
Daha sindire sindire

:/
Bunların hepsi geride kaldı.
Hepsi bitti.
Hiçbirinden kırıntılar dahi kalmadı bana.
Geçmişte yaşanılan tüm bu sefil hayata oranla, şimdi dışardan bakıldığında özenilecek bir hayata sahip olduğum söyleniyor.Birçok insan şanslı olduğumu düşünüyor.
Ya ben?Ben ne düşünüyorum bilen varmı?
Mutluluk neydi bilen varmı?

"o" olsaydı bana şöyle derdi..

http://fizy.com/#s/1ahowl

3 yorum:

alper4594 dedi ki...

mutluluk burnunu karıştırabilmek hatta çıkan maddeyi(sümük) kimsenin göremeyeceği bir yere yapıştırdıktan sonra rahatça alınan nefestir.yani öenemli olan nefestir sümük geride kalmıştır mutlulukta öyle :)

döken bayan dedi ki...

Sıkıntılı bir yazının altına yazılmış
komikçe bir yorum.
gülmedim desem yalan olur.
mutlu ol hep

alper4594 dedi ki...

sıkıntılı yazının altına sıkıntılı şeyler yazıpta niye tekrar sıkıntı yaratalım ki.bir yerden başlamak lazım gülmeye.sizde efenim hep mutlu olunuz saygılar sunarım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...