9.2.11

olin

Bugün!
Bugün tarihe yazılacak bir gün!

aslında dünde bügune anca yazabiliyorum.

Boktan bir universite hayatımın son virajınıda anlımın akıyla tamamlamış bunuyorum.

Keşke geçen son 6 yılımıda bu kadar olgun ve bilinçli sürdürebilseydim ve derslere dahi girmeden en düşük notum cc olsaydı falan.
Elllleeeeeeeeeeeem çok mesüdüm.
Artık çıkış belgesini almaya hak kazanmış bir birey olarak e tabi 2.5 sene civarında geçiktiğinden pek değerli hoş fantastik falan geliyor.

Bu zamanlarıda gördüm ya gözlerim açık gitmeyecek :)

Şimdi bursama baktığımda daha önce hiç görmediğim güzelliği çarpıyor gözüme.
kötü şeylerde  canlanıyor tabi ama artık hiç biri umurumda değil.
Sadece güzelliklerini görmeye meğillliyim.


Üzerimdeki o tarifi edilemiyecek yükün kalkmasıyla birlikte hayatın ne de harikulade olduğunu görmek muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adeta olin reklamlarında oynamaya hazır hale gelmiş bir hafifliğe sahibim.

asllında yükler hiç bitmezde en azından en çok uzayan sünen yük son buldu.

mağduriyetlikten kurtulup mezuniyetimi kutlamak için 40 gün 40 gece olmasada baya bir düün dernek vermeyi planlıyorum.

Beni düşünüpte arıyan soran noldu ne etti verdin mi tek dersini dien biitttiiiiiiiiiiiiiiiin arkadaşlarım
(ikisi burda)

sizleri çok seviyorum!
muah!

şimdi bir istanbul turunu hakediyorom bence!
kaybola kaybola gezecem anasını satıım
Çok mutluyum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!:))))))))))))))))))))))))))))))))

bıy bıy

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...