12.7.11

şipçakçının sözlüsü oldum

hayatım fantastik olaylardan kurtulamıyor.
evet yapamıyor bunu..

şuan anlatacaklarımda birçoğunuzun eh çüş diyebileceği tarzda bişey olabilir.
haa olmayadabilir.
ama bence olmalı şahsen ben başka birinde şoan yazacaklarımı okusaydım
çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  yuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

falan derdim.
size derim de kendime demem mi
tabiki dedim.

şöyleki;
yakın geçmiş zamanda bir mezuniyet atlatmış bulunuyorum.
ve pek tabi geçikmiş bir mezuniyet benimkisi..
bu yüzden daha bir değerli.
herkezin 4 sene de mezun olması gereken ve bu bir gereklilik, gayet normal ,efenime söyliim olacak tabi şeklinde karşılanan mezuniyet durumu
ben de 6 seneye çıkınca pek değerli , pek kıymetli oluverdi.
salak bir öğrenci değildim.

sadece tembeldim.
mezun olmakta istemiyordum ve habire uzatıyordum okulu..keza salak olsam 17 yaşımda üniv de ne işim var.

neysem..
velasılkelam artık bursa havası beni sıkmaya başlıyınca dedim bu okul bitsin. el attım. 1.5 sene de bitirebileceğim dersleri yarım döbeme indirebilmeyi başardım ve
bitti.
mezun olduk.

mezun olmanın en gıcık  getirilerinden biri keple çekilmiş bir fotoğrafın salonun baş köşesinde yerini almasıdır.
anamın hayali

bu yüzden itinayla çekilen bir kepli fotoya ihtiyac vardır.

öyleki..
geç mezuniyetimin üzerine benim anamda daha bir alevlendi bu istek..
başedemedim.
gittim çektirdim.

şoana kadar yazdıklarımın tamamı laf olsun torba dolsundu.
vaktini aldığım için hakkaten üzgünüm
lakin buraya kadar okuyupta bundan sonrasını okumassan
sana vites kolu muamelesi yaparak bir ileri bir geri sarsıntılar yaşatabilirim.

bu bir tehdit değil  sakın yanlış anlama sadece nazik bir öneri :))
hihihihiihihihihihi

neyse yaaaaaaa offffffffffffffffffffffffffffffff
kepli foto işte.

bugun anam benim aylar önce kepli fotomu çektirdiğim yere gidip foto çektirmiş.
dükkanın duvarında da ne görsün?
benim kepli artistik fotom koskocaman asılı

Annemin anlatmasına göre dialoğu dile getirmek istiyorum şimdi

ana: bu kız ne kadar güzel demiş fotoğrafçıya .
fotocu: sözlüm o benim --( eh çüş yuh tamam beğenirsin de sözlüm demeye ne gerek hırbo!)
ana( hiç bozuntuya vermeden ki buna hakkaten şaşırdım bu aslında babamın yapabileceği tarzda bişidir bu sefer annem yapmış ): yeni mi mezun oldu?
fotocu: evet şu gözlere bak ablammmmmm

şeklinde bir iç geçirme yaşamış .annemde gülmüş ve çıkmış 

geldiği gibi direk bana anlattı.
dedim anne çüş nasıl bişi demezsin.

ama çok güzel duruyodun parlıyodun resmen dedi

tövbe destur çektim.

görende sanacak ağrının bilmemne köyünde yaşıyorum.
burası istanbul goççum
dedi iç sesim sonra birden.

nasıl?
fantastik bence.
sütlaç yiyom yermin?

neyse öpt.kib.by

20 yorum:

ry dedi ki...

kepli foto bütün annelerin hayali. o kadar sene okutuyorlar, sonra o fotoğrafla gurur duyuyorlar.

sizin fotoğrafçı ağır sapıkmış o zaman. benim fotoğrafçı da sapıktı. eş cinseldi adam. fotoğrafları çekerken diğer arkadaşları içeriye almamıştı. olay mezuniyetten başka bir yere kayacak diye çok korkmuştum.

sütlaç değil de, sakızlı muhallebiye hayır demem :)

bayan mikrop dedi ki...

:)
sorma en yakın zamanda gidip ifadesini alacam

hayır bırak hakkımda yalan yanlış konuşmayı fotoğrafımı izinsiz sergilediği için suç işliyor farkında değil dürzü!

sakızlı muhallebi yok dostum üzgünüm :)

Lütfücüğüm dedi ki...

vesikalığa gidince nikahı basar. demedi deme. artık düğüne limonata içmeye gelir bi çeyrek takarım. bi de düğünde kuru pastayla tuzlu çubukta olsun. söyle fotorafçıya.

bayan mikrop dedi ki...

hahahahaha hayır gidip bu ne lan dediğimde ne diyeceğini merak ediyorum doğrusu

tuzlu çubuk :)))
düğün tepinişleri ardından miğde bulantısına
birebir
bire 2
bire 3
bire 4 dfhgkjhfkjg

timeout dedi ki...

mikroooooooooooooooooooppppppppppppppppppppp :p döndüm :) bilmiyorum dönmem ne kadar mutlu etti gerci ama :)) gerekli açıklamayı sayfamda senin yorumun altında yaptım ;)

bu arada nerede o fotografcı :D hemen gidip bakıyorum mezuniyet fotona :D Ayrıca annende iyi bir şey dememis :D Gerci baban olsa daha ayrı bir muamele uygulayacagını düşünüyorum eheheh

bayan mikrop dedi ki...

geberdiğini düşünmeye başlamıştım hakkaten
neyseki yaşıyorsun :)
hoşgeldin sefa getirdin.

babam olaydı al bu kızı başımdan madem sözlüsünüz direk nikahı bas der beni başından atmak için elinden geleni yapardı diye düşünüyorum taaaaymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaatttttttttttttt.)

timeout dedi ki...

Bir ara bende acaba geberiyor muyum diye düşünmedim degil :) Seni de hala buralarda görebilmek gercekten beni cok mutlu etti :)) Hosbulduk :))

Valla baban o sözleri söylemeden önce bir pataklardı diye düşünüyorum.Sonraki adım bu olabilir :D :D
Bu arada profil foton harika :)

bayan mikrop dedi ki...

hee bizde kpss ye hazırlandık ama buralarda sürte sürte hazırlandık.

noldu
herşey süper oldu
emeğimizin hakkını fazlasıyla aldık

bence pataklamazdı:)
teşekker ederem
o senin fotonun harikalığı dskjhgfd:))

Mr.E dedi ki...

Hiç bir işe karışmadan sözlenmişsin işte daha ne istiyorsun? İlla Masraf illa masraf...ah siz gençler

bayan mikrop dedi ki...

benim bildiğim sözde bi masraf olmuyii ztn
ayyyy bunu demek bile iğrenç bişi

ben kim söz kim
ben direk basarım nikahı yıldırımından olur dsjhfjd

tabi senin zamanında sözde de masraf çıkıyosa onu bilemicem dedecan.
kahköhkehhüh :)

Mr.E dedi ki...

Bizim zamanımızda her şey paraydı be evlat. Düşün evden çıkmak için ayakkabıları giyerken bile para öderdik....hey gidi

bayan mikrop dedi ki...

evet şimdi daha iyi anlıyorum cebindeki akrebin oraya nasıl yerleştiğini kdjsfhskdjhfd

ayrıca bana evlat diip durma telkariden takunya yaparım seni
koca kafa E

Mr.E dedi ki...

Sen bana çatacağına git sözlünle kavga et genç kıh kıh kıh kıh

bayan mikrop dedi ki...

ehehahıhöhohüüüüüüüü

çak kamiksin çaaaaaaaaaaaaak

yereeeeee enegdar seni :)

Mr.E dedi ki...

Belki arabana sümüklüböcekleri de o salıyordur :)

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

alskjdfskldfgj caylan gözlüdür benim yarim:D
bi kere üniversiteden mezun olmuş gız senle niye sözlensin ya döl ziyanı adam şsdlfkgdflg

bayan mikrop dedi ki...

hee mezun olmuş bir gız olarak fotocuylan işim ne

seni bekliyecem
hazır sen de ciddi düşünüyorsn kdjgshjdhfg

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Oy anne bu kıyamaz.

bayan hiçkimse dedi ki...

bilemedim şimdi çünkü bu benim birçok arkadaşımın hayali :D
nasıl neden bilemem ama böyle mezun olunca en büyük fotoğraf onunki, yanında da arkadaşlarını küçük fotoğrafları olsun isteyen biri var :D

artık ona ne denirse :D

kepli fotoğraf benimde hayalim! :)

bayan mikrop dedi ki...

valla hiç bir cacı yok şekerim.

başka şeyler hayal et
hayır salon köşesinde tozlanıp eskiyor.
maksimum seni çeken fotoğrafçının insiyatifiyle alakalı o fotocunun duvarında yer alır bu olay gıbı
o yane :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...